تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر شهیدان مهدوی عباد به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان مهدوی عباد به فرزندان شهیدش پیوست

استان‌ها > همدان - مادر 2 شهید گرانقدر دفاع مقدس، شهیدان ابوالفضل و اصغر مهدوی عباد به دیدار حق شتافت و آسمانی شد.

به گزارش خبرآنلاین از بهار همدان ؛ مرحومه معصومه زارعی مادر شهیدان ابوالفضل و اصغر مهدوی عباد پس از تحمل سالها بیماری در سن 87 سالگی آسمانی شد و به دیدار حق شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان ساعت 9 صبح دیروز پس از تشییع در قطعه ایثارگران گلزار شهدا و در شهر لالجین به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است، شهید ابوالفضل مهدوی عباد متولد فروردین 1343 در تاریخ 25 فروردین 1361 در منطقه بانه کردستان به شهادت رسید و شهید اصغر مهدوی عباد نیز که متولد آذر ماه 1344 بود، در تاریخ 26 دیماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات غرورآفرین کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر شهیدان مهدوی عباد به فرزندان شهیدش پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..