تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده لیبرمن بر ترور اسماعیل هنیه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اویگدور لیبرمن -- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی -- بار دیگر به ترور اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت فلسطین در غزه وعده داد.

بر این اساس، لیبرمن این مطلب را در پاسخ به کاربران اینترنتی در فیسبوک درباره وعده اش قبل از رسیدن وزارت دفاع به ترور هنیه بیان کرد. لیبرمن در پاسخ به این سوال گفت: حکمت، مدیریت امور به شکلی مسئولانه است. 

وی افزود:در پایان مسئولیتم به عنوان وزیر دفاع با من درباره هنیه صحبت کنید، ما سیاست جدیدی را ضد حماس اتخاذ کرده ایم که مسئولانه و قاطع است، هر کسی می خواهد واکنش ما را ببیند می تواند ملاحظه کند که سیاستی متفاوت را اتخاذ کرده ایم که قاطع است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده لیبرمن بر ترور اسماعیل هنیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..