تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 47 درصدی بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران

افزایش 47 درصدی بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی نیاورانبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،سید رحمت اله رئوف مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی در این مجموعه، گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در مجموع افزایش 47 درصدی داشته است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برای ایام نوروز اظهار داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و سرگرمی همچون موسیقی سنتی،  تئاتر خیابانی، غرفه های صنایع دستی در محوطه کاخ نیاوران برای استقبال از بازدیدکنندگان نوروزی تدارک دیده شده است.

رئوف ضمن بیان ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حاشیه کاخ موزه  از یک سو به جلب گردشگر کمک می‌کند و از سوی دیگر با توجه به فضای  خاص این مجموعه باعث توقف در حجم بازدیدها و عدم تجمع در محوطه کاخ موزه شده و به همین نسبت به کاهش آسیب پذیری این مجموعه کمک می‌کند. 

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران با اشاره به بازسازی و احیای برخی مجموعه‌های کاخ موزه تصریح کرد:  سعی شده که برای ایام نوروز برخی قسمت‌های مجموعه همچون استخر کاخ نیاوران، کاخ اختصاصی نیاوران، ورودی مجموعه، کاشی ‌کاری های محوطه و سنگ فرش ها احیا و مرمت شود.

وی به بازسازی کاخ صاحبقرانیه اشاره کرد و گفت: کاخ صاحبقرانیه در حال بازسازی است ولی جهت اطلاع بازدیدکنندگان و آگاهی آنها از روند احیای این مجموعه بنرهایی در محوطه این کاخ نصب شده است.

رئوف همچنین ادامه داد: به رغم وضعیت جوی تهران، میزان بازدید از مجموعه نیاوران افزایش قابل توجهی داشته است، همچنانکه در سه روز اول سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش سه برابری را شاهد بودیم و در مجموع نیز در 4 روز گذشته به میزان 47 درصد میزان بازدیدها افزایش داشته است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران ضمن برشمردن دلایل افزایش بازدیدها از مجموعه نیاوران خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که در مجموعه ایجاد شده و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی گوناگون تمایل مردم برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افزایش یافته که میزان رضایتمندی آنها از فرم های نظرسنجی نیز قابل بررسی است.

رئوف در پایان  ضمن دعوت از مسافران و هموطنان برای بازدید از مجموعه‌های تاریخی از جمله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ابراز امیدواری کرد که برای سال‌های آتی برنامه‌های بهتری در این مجموعه برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 47 درصدی بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..