تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۶۹۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان رضوی

اسکان بیش از ۶۹۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این بیش از 693هزار نفر روز اسکان مسافران نوروزی در مدارس خراسان رضویمیزان اسکان از 25 اسفند ماه پارسال تا پنجم فروردین ماه جاری صورت گرفته است.

غلامرضا نجاتی مهر به اسکان 48 هزار و 192 خانوار در مدارس آماده سازی شده این استان اشاره کرد و گفت: این تعداد خانواده در مجموع شامل 173 هزار و 490 نفر بودند.

او با اشاره به آماده سازی هزار و 117 مدرسه در خراسان رضوی برای اسکان مسافران نوروزی ادامه داد: 12 هزار و 310 کلاس شامل 9 هزار و 330 کلاس در مشهد و 2 هزار و 980 کلاس در شهرستانها میزبان زائران فرهنگی و دیگر زائران است.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در مجموع 856 مدرسه در مشهد میزبان مسافران نوروزی است و خدمات اسکان در مدارس آموزش و پرورش در سه گروه کلاس الف، ب و ویژه ارائه می شود.

به گفته وی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس آماده سازی شده تا 13 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۶۹۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..