تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوانین مربوط به پهپادها در کانادا سختگیرانه تر شد

قوانین مربوط به پهپادها در کانادا سختگیرانه تر شد

با توجه به رشد نسبتا قابل توجه تکنولوژی پهپادهای مصرفی، دور از انتظار نخواهد بود که رگولاتوری ها به فکر وضع قوانینی برای استفاده از این محصولات بیافتند. به عنوان مثال در آمریکا، کاربران باید پهپاد خود را در FAA به ثبت برسانند؛ قانونی که تصور می شود در دارندگان پهپادها حسی از مسئولیت پذیری را ایجاد می کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


اما به نظر می رسد در کانادا به لطف وضع یک سری قوانین جدید، کاربران پهپادها قدرت عمل خود را تا حد زیادی از دست داده اند. بر اساس این قوانین، پهپادها اجازه پرواز در ارتفاع بیش از 90 متر را نداشته و باید در فاصله ای حداقل 75 متری از ساختمان ها، خودروها، حیوانات، مردم، کشتی ها و مانند این به پرواز درآیند.

همچنین طبق این قوانین پهپادها باید در مواقع آتش سوزی های جنگلی فاصله 9 کیلومتری خود را با محل حادثه حفظ کنند و در مکان هایی که در ارتباطات رادیویی پلیس اختلال ایجاد می کند، در مناطق حفاظت شده یا در فاصله ای کمتر از 9 کیلومتر با مقرهای هوایی مانند فرودگاه نیز پرواز نکنند. باید گفت که تعدادی از این قوانین کاملا منطقی هستند، اما بعضی از آنها بیش از حد سختگیرانه هستند و نقض آنها جریمه های سنگین 3 هزار دلاری را به همراه دارد.

یکی از وزرای کانادا در بیانیه ای به CBC اعلام کرد:

وقتی بحث ایمنی پیش می آید، جای هیچگونه مسامحه ای نیست. ما همواره گزارش هایی را از خلبانان و برج های مراقبت دریافت می کنیم که به پرواز پهپادها در فرودگاه ها و در کنار هواپیماها اشاره می کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوانین مربوط به پهپادها در کانادا سختگیرانه تر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..