تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره‌های جدید در انتخابات شورای شهر/ حجت‌الاسلام نقویان و نوه آیت‌الله منتظری هم ثبت‌نام کردند

چهره‌های جدید در انتخابات شورای شهر/ حجت‌الاسلام نقویان و نوه آیت‌الله منتظری هم ثبت‌نام کردند

جامعه > شهری - کانال تلگرامی ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین نقویان با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.

همچنین ایران آنلاین نوشت: مهلت ثبت نام نامزدان انتخابات شورای شهر دقایقی دیگر به پایان می رسد. در فضای پرهیجانی که بر مراکز ثبت نام نامزدان حاکم شده است هر لحظه حضور یک چهره جدید به اتفاق تازه خبری برای نمایندگان رسانه ها در این عرصه تبدیل می شود. حامد منتظری فرزند احمدمنتظری و نوه آیت الله منتظری در انتخابات شورای_شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره‌های جدید در انتخابات شورای شهر/ حجت‌الاسلام نقویان و نوه آیت‌الله منتظری هم ثبت‌نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..