تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب: اگر عمامه سرمان گذاشتیم و دنبال کارهایی بودیم که کراوات زن‌ها هستند ما هم مثل آنهاییم

رهبر انقلاب: اگر عمامه سرمان گذاشتیم و دنبال کارهایی بودیم که کراوات زن‌ها هستند ما هم مثل آنهاییم

سیاست > رهبری - کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بخشی از بیانات معظم له درباره وظیفه روحانیت را منتشر کرده است.

در این مطلب به نقل از رهبر انقلاب آمده است؛

*اگر ما عمامه‌ای‌ها درست نقش خود را بشناسیم و بتوانیم آن را ایفا کنیم، دنیا را آباد خواهیم کرد. ماها گاهی کوتاهی می‌کنیم؛ سراغ همان راه‌هایی می‌رویم که اهل دنیا رفته‌اند؛ آنگاه کار ما خراب میشود.

*یک تاجر، یک زمیندار، یک زمین‌خوار، یک مقاطعه‌کار، چه عمامه سرش باشد، چه شاپو سرش باشد، چه کراوات ببندد، چه تسبیح دست بگیرد؛ بالاخره حقیقت او که فرق نمیکند.

*اما اگر عمامه سرمان گذاشتیم و دنبال همان کارهایی بودیم که پاپیون زن‌ها و کراوات زن‌ها و بقیه‌ی اهل دنیا دنبال آن هستند، ما هم مثل آنها هستیم. لباس که تغییر اساسی ایجاد نمیکند؛ باید دید دل، جایگاهِ چیست. 

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب: اگر عمامه سرمان گذاشتیم و دنبال کارهایی بودیم که کراوات زن‌ها هستند ما هم مثل آنهاییم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..