تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پندهای جاودانه امام علی (ع)

شما را به ترس از خدا وصيت مى‌كنم و وصيت مى‌كنم كه در طلب دنيا مباشيد. 

هر چند ، دنيا شما را طلب كند ، بر هر چه دنيايى است و آن را به دست نمى  آوريد يا از دست مى‌دهيد ، اندوه مخوريد . سخن حق بگوييد و براى پاداش آخرت كار كنيد . 

ظالم را دشمن و مظلوم را ياور باشيد . شما دو تن و همه فرزندان و خاندانم را و هركس را كه اين نوشته به او مى ‌رسد ، به ترس از خدا و انتظام كارها و آشتى با يكديگر سفارش مى  كنم . كه از رسول خدا (ص) شنيدم كه مى‌گفت : آشتى با يكديگر برتر است از يك سال نماز و روزه . 

خدا را ، خدا را ، درباره يتيمان . مباد آنها را روزى سير نگه داريد و ديگر روز گرسنه و مباد كه در نزد شما تباه شوند خدا را ، خدا را ، درباره همسايگان ، همسايگان ، سفارش شده پيامبرتان (ص) هستند . رسول الله (ص) همواره درباره آنان سفارش مى  كرد ، به گونه اى كه گمان برديم كه برايشان ميراث معين خواهد كرد . 

خدا را ، خدا را ، درباره قرآن ، مباد كه ديگران در عمل كردن به آن بر شما پيشى گيرند . 

خدا را ، خدا را ، درباره نماز ، كه نماز ستون دين شماست . 

خدا را ، خدا را ، درباره خانه پروردگارتان . مباد تا هستيد آن را خالى بگذاريد كه اگر زيارت خانه خدا ترك شود ، شما را در عذاب مهلت ندهند . 

خدا را ، خدا را ، درباره جهاد به مال و جان و زبان خود در راه خدا ، 

بر شما باد پيوند با يكديگر و بخشش به يكديگر و زنهار از پشت كردن به يكديگر و بريدن از يكديگر . 

امر به معروف و نهى از منكر را فرو مگذاريد ، كه بدترين كسانتان بر شما سرورى يابند و از آن پس ، هر چه دعا كنيد به اجابت نرسد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پندهای جاودانه امام علی (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..