تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرسندی وزیر خارجه هند از تبرئه بانوی نیکوکارایرانی در دادگاه

به گزارش ایرنا،'سوشما سواراج' امروز- یکشنبه- در حساب توئیتری خود نوشت:'من خوشحالم نرگس اشتری در دادگاه تبرئه شده است .دوست من جواد ظریف و مردم ایران اکنون باید خوشحال و شادمان باشند.
دادگاه تجدید نظر 'رایاگادا' در ایالت اودیسا هند روز شنبه در حکمی ' نرگس کلباسی اشتری' بانوی نیکوکار ایرانی را تبرئه کرد.
نرگس کلباسی اشتری' بانوی نیکوکار ایرانی 15 آذر سال جاری از سوی دادگاه 'رایاگادا' در شرق هند به یک سال زندان و 300 هزار روپیه جریمه نقدی محکوم شده بود.
دادگاه یک ماه به وی فرصت داد که در خصوص این رای فرجام خواهی کند.
نرگس کلباسی اشتری' بانوی نیکوکار ایرانی که برای کودکان یتیم و معلول شرق هند پرورشگاه ساخته است، درسال 2014 به دلیل ناپدید شدن یکی از کودکان به قتل غیر عمد متهم شد.
اشتری که به دلیل این اتهام ممنوع الخروج شد و با احتمال زندان در صورت اثبات اتهام مواجه شد ،با انتشار نامه ای در فضای مجازی از دوستان و سفارت انگلیس در هند درخواست کمک کرد، ولی سفارت انگلیس در دهلی نو توجهی به خواسته وی نکرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو با حمایت از 'نرگس کلباسی اشتری'، حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد را مسئول رسیدگی به پرونده وی کرده است.
محمد جواد ظریف' وزیر امور خارجه نیز در سفری که برای شرکت در کنفرانس قلب آسیا به دهلی نو کرده بود در دیدار خانم کلباسی به وی قول داد که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلش به کار گیرد.
'غلامرضا انصاری' سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو نیز گفت که مشکل خانم کلباسی با مقامات هندی مطرح و آنها قول مساعد برای رفع مشکل داده اند.
تعدادی از ایرانی های مقیم هند و کشورهای مختلف همزمان با صدور رای از سوی دادگاه بدوی با راه اندازی پویش های مختلف در فضای مجازی با حمایت از 'نرگس کلباسی اشتری ' بانوی نیکوکارایرانی، خواستار رفع اتهام از وی شدند.
آساق**267*انتشار دهنده:احمدعلی خلیل نژاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرسندی وزیر خارجه هند از تبرئه بانوی نیکوکارایرانی در دادگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..