تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت کارشناس بمب داعش و دستیارانش در موصل

به گزارش افکارنیوز،

یکی از مهمترین کارشناسان بمب‌گذاری ساختمان‌های گروه تروریستی داعش و چهار نفر از دستیارانش در غرب موصل به هلاکت رسیدند.

یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد این عناصر در حین تلاش برای بمب‌گذاری یک ساختمان مسکونی در شهرستان تلعفر در غرب موصل و در پی انفجار این ساختمان کشته شدند. 

این منبع در گفتگو با السومریه نیوز اعلام کرد: «در پی انفجار یک ساختمان مسکونی دو طبقه در اطراف مرکز شهرستان تلعفر، ابو حمزه تونسی و چهار دستیارش به هلاکت رسیدند.»

این منبع افزود «تونسی که از رقه سوریه برای حمایت از تلاش های داعش در عملیات بمب‌گذاری آمده بود، در ماه های گذشته به عنوان یکی از کارشناسان بمب‌گذاری معروف شد.»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت کارشناس بمب داعش و دستیارانش در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..