تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه + عکس

زن جوان مدعیست سالهای متمادیست که یک روح همنشین او در خانه شده و اجازه نمیدهد مردان به راحتی به او نزدیک شوند ! به گزارش ایران ناز این زن مدعیست روحی که در خانه حضور دارد به او علاقه مند است و برای همین به مردانی که به او نزدیک شوند اذیت و آزار میرساند

ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز این بریتانیایی ادعا می کند که در خانه اش یک روح حضور داشته و با او زندگی مسالمت آمیزی دارد!زن بریتانیایی با یک روح در خانه اش زندگی میکند. تریسی زنی ۵۲ ساله ای اهل کشور بریتانیا است. تریسی ادعا میکند با یک روح همنشین است.

او ۱۴ سال است که در این خانه زندگی میکند. تریسی میگوید هر مهمانی به خانه وارد میشود تحت نظر روح قرار میگیرد.

روح در خانه

زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه

این بانوی میانسال میگوید روح شناور در خانه با مردها دشمن است. به همین علت دو پسرش از خانه رفته اند. او به روح لقب (دشمن مردها) داده است. چون به خاطر او نامزدش هم مجبور به ترک تریسی شد.

کمی قبل طی مصاحبه ای از تریسی نور براقی توسط دوربین ها شکار شده بود. که به نوعی ادعاهای او را تایید کرد. منشا نور که در تصویر مشاهده میکنید نا معلوم است.

تریسی میگوید: هرگاه احساس بدی به من دست میدهد. او به کنارم آماده و به نوعی مرا تسلی میدهد. انسانها شاید فکر کنند من دیوانه ام! اما من در این خانه زندگی میکنم و به خاطر این بلایی سرم نمی آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..