تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت بیش از 2 میلیون نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان/ فارس،در صدر اسکان مسافران در مدارس

عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین آمار مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: تا پایان پنجم فروردین ماه 691 هزار و 122 خانوار در قالب 2 میلیون 488 هزار و 38  نفر در مراکز اقامت دارند  به طور کلی  6 میلیون و637 هزار و 741 نفر روز اسکان یافته اند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: همواره اولویت پذیرش در مراکز با فرهنگیان بوده و در شرایط اضطرار پذیرش سایر افراد انجام می شود.

وی تصریح کرد: پنج استان فارس،اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب بیشترین فراوانی را در مراکز اسکان به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت بیش از 2 میلیون نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان/ فارس،در صدر اسکان مسافران در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..