تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست دردناک لیلا اوتادی در مورد صرفه جویی

پست دردناک لیلا اوتادی در مورد صرفه جوییاینستاگرام لیلا اوتادی 

لیلا اوتادی یگی از بازیگرای برجسته و تراز اول ایرانی به تازگی در اینستاگرام خود پست جالبی را به اشتراک گذاشت در ادامه میتوانید با پست جالب لیلا اوتادی در مورد صرفه جویی سایت تالاب را دنبال کنید.

لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی عکس دردناکی را منتشر کرده است و با توضیحاتی از مردم خواسته است که در مصرف آب و غذا صرفه جویی کنند.

لیلا اوتادی با انتشار این عکس نوشته است:

دوستان نزديك به يكساله كه منتظرم از صدا و سيما پيامهاى تبليغاتى خاص پيرامون كمبود آب بطور گسترده ببينم،اما……ايران در دوره ى خشكساليه ٣٠ساله خودشه الان سال هشتم هستيم فقط ميتونم بگم وضعيت بسيار

پست دردناک لیلا اوتادی در مورد صرفه جویی

پست اینستاگرامی لیلا اوتادی

بحرانى تر از اون چيزيه كه به نظر ميرسه طبق نظريه سازمان جهانى آب ايران با كم آبى به كمبود مواد غذايى دچار و به اتيوپى و يا سودان مبدل ميشه.

لطفاااااااا در اين ايام ،وقتى نذرى ميديم ،اون رو به گرسنگان حقيقى برسونيمو از اسراف آب و غذا بپرهيزيم. هم در اين روزا و هم كل سال.

ميدونم كه ناراحت كننده است ممنون كه صبورى و تفكر ميكنين بابت اين پستهام.لطفا درست مصرف كنيم و درست زندگى كنيم.

پست دردناک لیلا اوتادی در مورد صرفه جویی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست دردناک لیلا اوتادی در مورد صرفه جویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..