تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




700 میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1071059

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 700 میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه کامیونت هیوندا مشکوک و آن را متوقف کردند. 


رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در بازرسی ماموران از این خودرو تعداد 2245 ثوب انواع البسه قاچاق خارجی کشف و خودرو به همراه کالای کشف شده توقیف شد. 

وی اذعان کرد: در اقدامی دیگر ماموران پلیس آگاهی استان در جاده قدیم قزوین، چهار راه نسیم شمال از یک دستگاه پژو تعداد 124 دستگاه سشوار برقی و 46 دستگاه ماشین اصلاح خارجی قاچاق کشف کردند. 

این مسئول با اشاره به ارزش 700 میلیون ریالی کالاهای کشف شده، بیان کرد: در همین راستا تعداد سه نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «700 میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..