تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرتضی مهرزاد :مردم با نریختن زباله درطبیعت آن را به فرهنگ نیکو در جامعه تبدیل کنند

مرتضی مهرزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طبیعت نقش بسزایی در فرآیند زندگی انسان ها دارد و حفظ و پاکیزگی آن یکی از مهم ترین عوامل حیات ، ضروری است.
وی ادامه داد : باید به سوی کاهش تولید زباله و نریختن آن در محیط زیست گام برداشت و در این راستا نیز تک تک افراد جامعه می توانند نقش آفرین باشند.
مهرزاد با اشاره به همراهی مردم در مسایل مختلف اجتماعی ، گفت : مردم ایران با مشارکت در پویش نه به ریختن زباله در ایام نوروز ، می توانند آن را به یک فرهنگ نیکو و ماندگار تبدیل کنند.
بازیکن چالوسی عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو افزود : محیط زیست بویژه جنگل ها ، ‌دشت ها ، رودخانه ها و دریاها امانتی از گذشته است و ما نیز باید با دقت بیشتر آن را برای آیندگان حفظ کنیم.
وی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی در مازندران ، اظهار داشت : امروز گردشگران زیادی از موهبت های خدادادی این استان لذت می برند و به همین خاطر لازم است در جهت حفظ و حراست از این موهبت الهی تلاش کنند.
مهرزاد تصریح کرد : هرچند در سال های گذشته برخی از بی مهری ها به عرصه های طبیعی و تخریب منابع طبیعی را از سوی بعضی از افراد شاهد بودیم ، ولی امروز نیازمند حفظ و احیای طبیعت منحصر بفرد منطقه هستیم.
وی پیوستن همه مردم به پویش ' نه به ریختن زباله ' را گامی مهم در جهت فرهنگ سازی برای حفظ محیط زندگی کشور دانست و از رسانه ها خواست در این راستا با ارتقای اطلاع رسانی و افزایش همدلی و همراهی آحاد مختلف جامعه حرکت کنند.
مرتضی مهرزاد ورزشکار بلند قامت تیم والیبال نشسته ایران با 8 فوت (معادل 2.4384 متر) ، بلندقامت ترین ورزشکار بازی های پاراالمپیک ریو 2016 و بلکه بلندقامت ترین ورزشکار تاریخ بازی های پارالمپیک بوده است.
مهرزاد به یک معنی بلند قامت ترین انسان در کشور ایران محسوب می شود که قدش همچنان در حال رشد است.
هر ساله با آغاز بهار و تعطیلات نوروزی که بسیاری از مردم به سفر و استفاده از موهبت طبیعت روی می آورند، موضوع ریختن زباله ها در طبیعت به یکی از دغدغه های جدی مقامات محلی و بویژه دوستداران محیط زیست در مازندران تبدیل شده است.
در این راستا همزمان با نوروز 96 پویش ملی ' نه به ریختن زباله ' به عنوان یک حرکت ملی و فراگیر و راهکاری مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شکل گرفته است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرتضی مهرزاد :مردم با نریختن زباله درطبیعت آن را به فرهنگ نیکو در جامعه تبدیل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..