تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی تاج با ملی‌پوشان در تمرین امروز تیم ملی

گفت‌وگوی تاج با ملی‌پوشان در تمرین امروز تیم ملی

ورزش > فوتبال ملی - رییس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش در جمع ملی‌پوشان و کادر فنی قرار گرفت و لحظاتی با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز در جمع ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی فوتبال حاضر شد و دقایقی با آنها صحبت کرد. تاج ضمن آرزوی موفقیت برای بازیکنان و کادر فنی برای دیدار مقابل چین گفت: از شما می‌خواهم تمام تلاشتان را برای پیروزی و موفقیت تیم ملی بکار گرفته و موجب خوشحالی و شادمانی مردم عزیز ایران شوید.
همچنین رییس فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی و بازیکنان با کادر فنی گفتگو کرد.
تیمهای ایران و چین سه شنبه ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی تاج با ملی‌پوشان در تمرین امروز تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..