تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل بخش برنامه های مجانی هفته را به پلی استور اضافه کرد

گوگل بخش جدیدی به پلی استور اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد هر هفته برنامه و بازی‌هایی را به‌‌صورت رایگان دریافت کنند.

پلی استور گوگل را می‌توان یکی از بهترین فروشگاه‌های مجازی دانست که در زمینه فروش اپلیکیشن‌ و بازی‌ فعالیت می‌کند. این فروشگاه مجازی برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را خریداری کنند.

پس از اینکه گوگل به برنامه‌ها و بازی‌های پولی اجازه داد به‌صورت موقت بتوانند پیشنهادهای ویژه داشته باشند، شاهد فروش بسیار بالای این برنامه‌ها و بازی‌ها بودیم. همین امر باعث شده است گوگل بخش جدیدی به نام برنامه‌های رایگان هفته به پلی استور اضافه کند.

این بخش را می‌توانید با مراجعه به انتهای صفحه اپلیکیشن‌ها بیابید. در حال حاضر برنامه Card Wars - Adventure Time به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد به مدت نهایت ۵ روز اقدام به دریافت این بازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل بخش برنامه های مجانی هفته را به پلی استور اضافه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..