تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش بلیت قطارهای رجا برای نیمه دوم فروردین آغاز شد

به گزارش افکارنیوز،

بلیت قطارهای مسافری همه مسیر‌ها به طور همزمان در سامانه‌های فروش این شرکت سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم‌های اندروید، سامانه‌ی ۱۵۳۹ عرضه می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳ - ۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت www.raja.ir مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش بلیت قطارهای رجا برای نیمه دوم فروردین آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..