تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستاهای خلخال مستعد توسعه گردشگری است

فریدون بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر به طبیعت کم‌نظیر شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: روستاهای واقع در شهرستان خلخال می‌توانند برای توسعه بوم گردی و گردشگری روستایی مورد توجه قرار گیرند.

وی به راه‌اندازی سه اقامتگاه بوم گردی اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال در روستای هدف گردشگری کزج اقامتگاه روستایی با مشارکت بخش خصوصی دایر شده است.

فرماندار خلخال تأکید کرد: بخش خصوصی ۲۰ واحد مسکونی را به صورت استیجاری به اقامتگاه گردشگران تبدیل کرده و به دلیل موقعیت روستای کزج که معماری مشابه ماسوله داشته و در مجاورت رود قزل‌اوزن و جاده سرچم واقع است، با استقبال مواجه شده است.

بابایی به دایر بودن هتل سه ستاره در روستای هدف گردشگری خمس اشاره کرد و افزود: علاوه بر این در این روستا اقامتگاه و کمپ گردشگری نیز دایر است.

وی تأکید کرد: در روستای اندبیل و تفرجگاه میر عدیل هتل دو ستاره دایر شده و تمامی این زیرساخت‌ها در تعطیلات نوروزی نیز قابل استفاده است.

به گفته فرماندار خلخال به غیر از روستاهای ذکر شده روستای ماجولان، برندق و روستای نمهیل نیز قابلیت های گردشگری متعددی دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستاهای خلخال مستعد توسعه گردشگری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..