تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ساعات بازدید از موزه‌های حرم مطهر رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،علی سوزنچی معاون امور موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به حضور گستردۀ زائران نوروزی در حرم مطهر، واستقبال پرشور آنان از مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی، گفت: ساعات بازدید از موزۀ قرآن و نفایس و گنجینۀ هدایای مقام معظم رهبری ۸ الی ۱۹ و موزۀ مرکزی ۸ الی ۲۲ تعیین شد.
وی افزود: این فرصت ویژه برای رفاه حال زائران در ایام تعطیلات نوروز فراهم شده است و پس از تعطیلات نوروزی، به روال گذشته بازخواهد گشت.
معاون امور موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی این موزه‌ها را دارای ۱۶ گنجینۀ تخصصی خواند و اظهار داشت: «گنجینۀ قرآن و نفایس»، «گنجینۀ هدایای مقام معظم رهبری»، «تالار آثار استاد فرشچیان»، «گنجینۀ تاریخ حرم رضوی»، «موزۀ تخصصی فرش»، «موزۀ مردم‌شناسی»، «گنجینۀ تمبر و اقلام پستی»، «اسکناس»، «سکه»، «هنرهای تجسمی»، «آبزیان»، «نجوم»، «ساعت»، «ظروف»، «مدال» و «سلاح»، موزه‌ها و گنجینه‌های این مجموعه را شامل می‌شود.
گفتنی است مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی با ۱۶ گنجینه تخصصی در چهار ساختمان مستقل، بیشترین بازدیدکننده در کشور را داراست و یکی از غنی‌ترین موزه‌های منطقه به شمار می‌رود که اشیاء نمایشی آن در بسیاری از موارد کم‌نظیر یا بی‌نظیر است.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ساعات بازدید از موزه‌های حرم مطهر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..