تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضبط ۲۹ تن فرآورده خام دامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمد رشتی باف معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با افرادی که امنیت و سلامت غذایی جامعه را به مخاطره بیندازند با همکاری دستگاه قضایی به شدت برخورد می‌شود.
وی افزود: در این راستا از ۲۵ اسفندماه که آغاز اجرای طرح نظارتی دامپزشکی با ۱۲۰ اکیپ و حضور ۲۴۰ نفر کارشناس بوده ۳۶ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ضمن پلمب ۴ مرکز متخلف، به ۲۵۰ مورد شکایات مردمی نیز پاسخ داده شده است.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت کامل دامپزشکی بوده و مصرف کنندگان می‌توانند محصولات این مراکز را با اطمینان کامل مصرف نمایند مشروط بر اینکه به نشان دامپزشکی و نیز تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کافی را داشته باشند.
رشتی باف افزود: طی مدت یاد شده با نظارت کارشناسان دامپزشکی، ۲۹ تن از محصولات غیر بهداشتی در سطح کشتارگاه‌های دام و طیور و نیز مراکز عرضه و نگهداری فرآورده‌های دامی در سطح استان ضبط و از ورود این اقلام به بازار مصرف جلوگیری شده است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی از کلیه شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵ و ۳۷۲۵۰۰۳۵ (شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲ (مرکز پیام اداره کل) و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته و یا با سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی نمایند.
انتهای پیام//ف. ح.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضبط ۲۹ تن فرآورده خام دامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..