تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ هزار زائر نوروزی در اماکن متبرکه شهرستان کردکوی


علی شجاعتی افزود: طرح آرامش بهاری هم در ۵ آستان متبرکه این شهرستان اجرا می‎شود که بیشترین فعالیت این طرح در سه آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) النگ، آستان مقدس امامزاده عبدالله و فضل‎الله (ع) روشن‎آباد و آستان مقدس امامزاده مجید (ع) است.


وی ادامه داد: هدف اصلی اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، تبدیل شدن اماکن متبرکه به قطب فرهنگی است تا با اجرای این طرح مردم به سوی آستان مقدس امامزادگان گرایش یابند و از طریق آن به خواسته‎های معنوی خود دست پیدا کنند.


شجاعتی گفت: مسافران نوروزی و همچنین مردم استان با حضور در این اماکن متبرکه می‌توانند از برنامه‎های متنوع سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده کنند.

طرح آرامش بهاری در 2400  امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال اجرا است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ هزار زائر نوروزی در اماکن متبرکه شهرستان کردکوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..