تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲۱ داوطلب در روز ششم ثبت نام شورا‌ها در گرگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ فرماندار گرگان گفت: در شش روز گذشته در شهرستان گرگان ۷۰۱ نفر به عنوان داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گرگان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۶۳۶ نفر مرد و ۶۵ نفر زن می‌باشند.


حسینی افزود: در شهر گرگان تاکنون ۴۳ مرد و ۱۰ زن، در شهر جلین ۷ مرد و ۱ زن، در شهر سرخنکلاته ۷ مرد و ۲ زن و در شهر قرق هم ۶ مرد نام نویسی کرده اند.


وی گفت: در بخش مرکزی گرگان هم تاکنون ۸ مرد و ۱۵ زن و در بخش بهاران ۴۳ مرد ثبت نام کرده اند.


انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲۱ داوطلب در روز ششم ثبت نام شورا‌ها در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..