تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه های عمرانی استان قم از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار شدند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم، با بیان اینکه خدمت به مردم ارزش و جایگاه والایی دارد، اظهار کرد: خداوند در قرآن بر اهمیت خدمت به مردم تاکید کرده است و در روایات معصومین نیز این امر مورد توجه واقع شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود به وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر قم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی سرعت و کیفیت قابل توجهی پیدا کرده و این امر به وضوح در شهر قابل مشاهده است.
 

نماینده آیت‌الله سیستانی بیان کرد: گزارشات مردمی نیز که به دفتر ما رسیده حاکی از رضایتمندی عمومی از وضعیت خدمات شهری و سرعت در تکمیل پروژه‌های عمرانی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه های عمرانی استان قم از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..