تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنکور ۹۶ در روزهای داغ تیرماه/ مرداد ترافیک آزمون‌های گروه پزشکی

آزمون سراسری سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود که در این آزمون تعداد ۹۲۹ هزار و ۷۹۲ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

نتایج اولیه بصورت کارنامه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در دهه دوم مرداد ۹۶ اعلام می‌شود و انتخاب رشته اینترنتی نیز منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در همین زمان انجام می‌گیرد.

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ نیمه دوم شهریور ۹۶ منتشر می‌شود.

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی بالینی (توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری) نیز ۱۵ تیرماه به صورت دانشگاهی برگزار می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ در تمامی رشته‌ها به صورت یک مرحله‌ای (طی نوبتهای صبح و عصر) در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی نیز همزمان در روز ۲۲ تیرماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

آزمون‌های ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور، جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج کشور، آزمون ملی دندانپزشکی، آزمون بهداشت کاران دهان و دندان، آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همگی در روز ۵ مردادماه برگزار می‌شود.

آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی نیز در روز ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد.

آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۶ نیز در روز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود. ثبت نام در این آزمون در روزهای ۷ تا ۱۳ خرداد ۹۶ انجام می‌گیرد.

همچنین آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی هم پس از انجام ثبت نام در روزهای ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۶ در روز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنکور ۹۶ در روزهای داغ تیرماه/ مرداد ترافیک آزمون‌های گروه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..