تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین روز کاری تولیت آستان قدس رضوی در سال 96 چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 96 همانند سال های گذشته با شعار رهبر معظم انقلاب نام گذاری شد و نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" را به خود گرفت .در همین راستا "سید ابراهیم رئیسی "تولیت آستان قدس رضوی ستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کردو از اهمیت تولیدات ملی صحبت به میان آورد.

رئیسی نوشت:

تولیت آستان قدس رضوی در بازدید ازشرکت داروسازی ثامن: اولین روزکاری سال ۹۶ را در یک مرکز تولیدی و علمی حضور یافته‌ام، تا اهمیت تولید ملی بر اساس دانش و علم را در آستان قدس نشان دهم. برای پیشرفت باید به نیروهای جوان و متخصص اعتماد کرد. واردات داروهای خارجی با قیمت‌های گزاف برای کشوری که خود دارای جوانان فرهیخته و ظرفیت‌های علمی غنی است، به هیچ عنوان پسندیده نیست.

باید برای خودکفایی علمی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان این کشور تلاش کرد. داروسازی ثامن با ورود به حوزه تولید داروهای نوترکیب می‌تواند ضمن کمک به اقتصاد کشور و اشتغال زایی برای جوانان، در عرصه کاهش آلام بیماران گام بردارد. بویژه برای بیماران بی‌بضاعتی که ناچار هستند با قیمت‌های گزاف داروهای خارجی را تهیه کنند.

راه اندازی خطوط تولیدی جدید در این شرکت مورد تأکید و استقبال آستان قدس است، تا ضمن کمک به شکوفایی و خودکفایی اقتصادی کشور بتوان برای جوانان نیز اشتغال‌زایی کرد."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین روز کاری تولیت آستان قدس رضوی در سال 96 چگونه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..