تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرایی از ۴۴۰ هزار مسافر و زائران در راه آهن مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،ضیایی مهر مدیر کل راه آهن خراسان در بازدید از از مسیر ورودی و ایستگاه راه آهن مشهد برای استقبال از زائران، با اشاره به ورود و خروج سالانه ۱۳ میلیون مسافر از طریق راه آهن به مشهد و یکی از پر ترددترین مسیرهای راه آهن کشور، گفت: امسال برای استقبال از زائر، حدفاصل ایستگاه سلام تا مشهد که ۲۰ کیلومتر است تسطیح و بستر سازی کردیم و سعی داشتیم با اجرای طرح‌های زیباسازی بصری بر روی دیوارهای حریم ریلی این منطقه، برای مسافران خاطره‌ای زیبا یادگار بماند.
وی گفت: راه آهن مشهد در ایام نوروز پذیرای ۵۰ درصد ظرفیت ریلی کشور بوده است و از ۲۵ اسفند تاکنون ۴۴۰ هزار مسافر و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) پذیرا بودیم.
مدیر کل راه آهن خراسان افزود: چیدمان خاص سفره‌ی هفت سین، گل آرایی محوطه و برپایی نمایشگاهی را در سالن ایستگاه راه آهن مشهد در نظر گرفتیم که مورد استقبال زائران قرار گرفته است.
ضیایی مهرگفت: پزشکی سنتی، پاسخگویی به سوالات شرعی، حجاب و عفاف، نقاشی کودکان و فعالیت‌های فرهنگی در این نمایشگاه انجام می‌شود که در نوروز امسال مورد استقبال مسافران است.
انتهای پیام// م. ط.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرایی از ۴۴۰ هزار مسافر و زائران در راه آهن مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..