تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهای پلیسی بایدفرهنگ سازی شود

تولیت آستان قدس رضوی؛

هشدارهای پلیسی بایدفرهنگ سازی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار باسردار حسین اشتری فرمانده ناجا با تأکید بر همکاری سازمان‌های فرهنگی و تبلیغاتی کشور در راستای فرهنگ سازی با نیروی انتظامی به منظور کاهش جرایم گفت:بایددر زمان‌های مناسب هشدارهای پلیسی در قالب ساخت فیلم و انیمیشن تهیه و توسط صدا و سیما پخش شود.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در کشور به خصوص در ایام نوروز، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری توفیقات بیشتری نصیب فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم شود.
سردار حسین اشتری فرمانده ناجا هم در این دیدار با تبریک حلول سال نو، گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی ارائه کرد و گفت: طرح نوروزی ناجا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان ۱۴ فرودین ۹۴ با فعالیت و راه اندازی قرارگاه مرکزی امام علی (ع) آغاز شد و همزمان با این ایام، چون همیشه نیروهای پلیس در آماده باش هستند.
وی با اشاره به دیدار اخیر با مراجع تقلید افزود: در سال ۹۵ علیرغم مشکلات، لطف خداوند متعال و عنایات مقام عظمای ولایت فرماندهی معزز کل قوا شامل حال ناجا شد و توانستیم کارنامه خوبی ارائه کنیم.
فرمانده ناجا گفت: در سال گذشته در برخورد با سرقت، کالای قاچاق و … موفقیت‌های قابل توجهی بدست آوردیم و با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا در سال جاری نیز مبارزه با قاچاق، سرقت و … از اولویت‌های مأموریتی ناجا خواهد بود و با جدیت در راستای تحقق آن اقدام خواهد شد.
سردار اشتری افزود: در سال ۹۵ میزان رضایت مندی مردم از عملکرد ناجا افزایش پیدا کرده و در سال جاری نیز همچنان ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری توأم با تکریم مردم از محور فعالیت‌های نیروی انتظامی خواهد بود.
وی گفت: در سال گذشته بیش از ۹۵ درصد سارقان مسلح دستگیر و همچنان برخورد مقتدرانه با مجرمان در دستور کار ناجا است.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: در سال ۹۵ در موضوع مقابله با ورود و کشف کالای قاچاق، بیش از ۴۰ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم که با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در سال نو، برخورد با قاچاق به طور جدی دنبال خواهد شد.
سردار اشتری با اشاره به تلاش و اقدامات ناجا در راستای کاهش تصادفات مطرح کرد: در موضوع ترافیک علیرغم اینکه دو میلیون وسیله نقلیه در کشور اضافه شده، با تلاش همکاران در نوروز ۹۶ تا کنون ۲ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه ارتقاء فضای دینی و اسلامی در نیروی انتظامی محوری‌ترین برنامه‌ها است، خاطر نشان کرد: موضوع امنیت به عهده ناجاست و عمده مرزهای مشترک در کنترل مرزبانی نیروی انتظامی می‌باشد که الحمدلله وضعیت امنیتی در مرز‌ها خوب است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جرایم در فضای مجازی رو به افزایش است، افزود: در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، ۶۲ درصد افزایش جرایم سایبری اتفاق افتاده که خوشبختانه ۸۵ درصد آن توسط پلیس فتا ناجا منجر به کشف شده است، در عین حال نگرانی نسبت به افزایش فضاهای مجازی وجود دارد.
سردار اشتریبا اشاره به تلاش ناجا در برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور ادامه داد: در استان خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان با علاقه و انگیزه مأموریت‌های محوله را انجام و دنبال می‌کنند.
گفتنی است در این دیدار، تولیت آستان قدس رضوی برای همکاری با نیروی انتظامی در راستای پیشبرد اهداف اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام//ف. ج.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهای پلیسی بایدفرهنگ سازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..