تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 24هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،اسماعیل بخشعلی با اشاره به خدمات رسانی خادمان به زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: به صورت متوسط حدود 800 خادم هر روز در ایام نوروز به زائرین در این مسجد خدمت رسانی می‌کنند، تا پایان این ایام توزیع غذا برای زائرین و خادمین در مسجد مقدس جمکران ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از 24 هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند، اسکان این زائرین در شبستان کربلا و واحدهای اقامتی این مسجد بود، همچنان در صورت نیاز زائرین را شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران هم اسکان خواهیم داد.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: از روز 29 اسفند تاکنون هر شب 350 زائر در واحدهای اقامتی این مسجد و چهار هزار و 500 زائر دیگر هم در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 24هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..