تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 91 نفر در انتخابات شوراهای بخش مرکزی ایجرود

ساعت: 12:29 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070898

بخشدار مرکزی شهرستان ایجرود از ثبت نام تعداد 91 نفر تا به امروز در انتخابات شوراها در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس رستمی «بخشدار مرکزی ایجرود» امروز  در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت ایران، اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستای های شهرستان از ۳۰ اسفندماه آغاز شده است..

وی با بیان اینکه آمار کلی ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی تا به امروز در بخش مرکزی به تعداد 91 نفر رسیده است، افزود: افراد شرکت کننده تماما از قشر آقایان می باشند..

رستمی  با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شورای و روستاهای تا امروز ادامه خواهد داشت تأکید کرد: از 37 روستای بالای 20 خانوار نزدیک 10 روستا تا دیروز  برای تکمیل ثبت نام مراجعه داشتند که امروز این امر به صددر صد می رسد.

 

*خدمت به مردم وظیفه است

آخرین  روز از آغاز از ثبت نام شوراهای شهر و روستا سپری می شود و هنوز خیلی ها برای  ثبت نام به بخشداری مرکزی ایجرود مراجعه می کنند و این مراجعات تب و تاب ثبت نام در انتخابات شوراهای روستا ها و شهر را بخوبی نمایان می کند.از شوراهای دوره های قبلی هم این دوره هم ثبت نام کرده اند، اما جوانانی هم در این عرصه پا به میدان گذاشته اند و رقبای خوبی برای هم دوره ای های خود حساب می شوند.

همین امر موجب شد تا پای صحبت های افراد شرکت کننده بنشینم.

چهارمین دوره بود که در انتخابات شوراها شرکت می کرد و به گفته افرادی که از روستای ینگی کند سیدلر آمده بودند می گفتند که از قدیمی های شورا در روستا است.

نامزد شورای روستای ینگی کند سیدلردر گفت و گو خبرنگار ایجرود خبر، می گوید: برای خدمت به مردم روستا بار دیگر به این میدان آمده ام.

وی با بیان اینکه همکاری و همدلی با مردم موجب شد تا بار دیگر در انتخابات بعنوان کاندید شورا شرکت کنم، افزود: رقابت سالم هدف من است.

کاندید شورای روستای ینگی کند سیدلر ایجرود با اشاره به اینکه اگر رای مردم را کسب نکند از دیگر افرادی که رای آورده اند حمایت می کند، تاکید کرد: سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار اعضای شورا جدید قرار دهم تا آن ها نیز بتوانند به اهالی روستا خدمت کنند.

کاندید دیگر ازاهالی روستا چاپوق بود که برای اولین بار در انتخابات شورا پا به این عرصه گذاشته بود، وی از هدف خود برای شرکت در انتخابات شورا، می گوید: بخاطر خدا در این انتخابات شرکت کرده ام.

 نامزد شوراها، ادامه می دهد:برای انتخابات تبلیغ نمی کنم.

وی با تاکید بر اینکه همکاری و هماهنگی در بهسازی و بهبود امور روستا از دیگراهداف شرکت در شوراهای روستا است، تصریح کرد: اگر رای نیاورم ناراحت نمی شوم.

یکی دیگر از شهروندان ایجرودی که کاندید شوراها برای دوره اول بود، گفت: با هدف خدمت به اهالی روستا شرکت کرده ام.

وی با اشاره به اینکه برای جبران کمبودهای روستا وارد این عرصه شده است، ابراز کرد: فکر می کنم بهتراز شوراهای قبلی عمل می کنم.

کاندید شوراهای روستا با بیان اینکه برای دیگر افراد شرکت کننده از روستا در انتخابات شوراها آرزوی موفقیت دارم، افزود: من با عزمی راسخ در این انتخابات شرکت کرده ام.

از دیگر شرکت کنندگان در انتخابات شوراهای شهر در شهرستان ایجرود بانوان هستند که تصمیم گرفتم پای صحبت های این کاندید بنشینم.

وی می گوید: بنده هم عضوی از جامعه هستم و وظیفه هر شخصی است که اگر توانایی را دارد که گره ای از مشکلات مردم را حل کند وارد این عرصه شود.

این کاندید با بیان اینکه  ان شاءالله با توکل بر خدا تمام سعی خودم را برای مرتفع کردن مشکلات مردم بعنوان نماینده آن هاانجام خواهم داد، تاکید کرد: تمام تلاشم را می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که از دیگر بانوان شهرستان در این انتخابات رقیب شما هستند و شما چه پیامی برای ایشان دارید، گفت: قطعا رای مردم محترم است و ما با عنوان یک دوست و همشهری باهم همکاری خواهیم داشت.

همه ما برای کاندیداهای شورهای شهرمان آرزی موفقیت داریم بخصوص بانوانی که پا به این عرصه می گذارند.آمین.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 91 نفر در انتخابات شوراهای بخش مرکزی ایجرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..