تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین شناسنامه سال ۹۶ در میاندوآب “بارانا” نام گرفت

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070817

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب گفت: نخستین شناسنامه امسال در این شهر برای یک نوزاد دختر و به نام “بارانا” صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر در پاسخ به سوالی درباره نخستین شناسنامه صادر شده امسال در میاندوآب، اظهار کرد: این شناسنامه برای نوزاد دختر و به نام «بارانا» صادر شده است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب افزود: این نوزاد ۱۷ اسفند ۹۵ به دنیا آمده است و در نخستین روز کاری در سال جدید، برای وی شناسنامه صادر شده است.

وی گفت: در سال گذشته نام های محمد، محمدطاها، علی، امیرعلی و حسین  بیشترین اسامی انتخابی خانواده های میاندوآبی برای پسران و نام های فاطمه، زهرا، یسنا، رها و نازنین زهرا نام های برگزیده برای دختران است.

گفتنی است، نخستین نوزاد متولد شده در میاندوآب پس از تحویل سال، پسر بود که سال ۱۷ روز ۳۰ اسفند از مادری ۲۵ ساله بدنیا آمده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین شناسنامه سال ۹۶ در میاندوآب “بارانا” نام گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..