تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره «هزار شکوفه» در شهرستان بیله سوار برگزار می شود

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070877

جشنواره هزار شکوفه در جهت معرفی جاذبه های اکوتوریسم شهرستان اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح مغان، آرام حلیم روز یکشنبه در جریان بازید از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این شهرستان اظهار داشت: جشنواره هزار شکوفه در جهت معرفی جاذبه های اکوتوریسم شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وجود آثار تاریخی همچون مدرسه تاریخی امام (ره)، تپه تاریخی نرگس، قیز قلعه سی، کاروانسرای شاه عباس گفت: ده‌ها منطقه جذاب گردشگری طبیعی دیگر نیز در بیله سوار وجود دارد که از می تواند به عنوان جاذبه گردشگری مقصد سفر مسافران نوروزری باشد.

وی همچنین به برخی امار مربوط به مسافران نوروزی هم اشاره کرد و گفت: بیش از 30هزار نفر از مسافران از بازارچه مرزی بیله سوار بازدید کرده اند.

به گفته وی، گردشگران داخلی در قالب بیش از 9هزار خانوار به بیله سوار مغان سفر کرده و بیش از 2هزار نفر هم در این شهرستان اقامت کرده اند که این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
فرماندار بیله‌سواربیان کرد: این شهرستان مرزی آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران را دارد و از همه هموطنان عزیز دعوت می‌شود تا از طبیعت زیبا و بکر شهرستان هزار شکوفه بیله سوار بازدید کنند.
وی افزود: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بیله سوار پذیرای مسافران نوروزی بوده و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در این شهرستان داشته باشند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره «هزار شکوفه» در شهرستان بیله سوار برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..