تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرس درختان میوه کشت و صنعت مغان بعد از گلدهی! + عکس

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070879

در پی کوتاهی مسئولان کشت و صنعت مغان، عملیات هرس باغات میوه به بعد از گلدهی درختان موکول شده که این موضوع وجود ناهماهنگی را مشهود کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح مغان، همه ساله هرس باغات میوه این شرکت از اواسط برج هشت شروع میشد و به موقع هم به پایان میرسید اما امسال با روی کار آمدن مدیریت جدید،این کار بر خلاف سالهای گذشته از اواسط برج نه یعنی یک ماه دیرتر شروع شد.

دیر مشخص شدن پیمانکار مربوطه یکی از دلایل دیگر به تعویق افتادن هرس است که حدودا یک ماه بعد از شروع کار گذشته بود که پیمانکار مربوطه مشخص شد.


از دلایل مهم دیگر اینکه تا ده روز مانده به عید کارگران نمی دانستند به چه بهایی کار میکنند یعنی هر وقت از مسئولین مربوطه سؤال میکردند آنهت طفره میرفتند واین امر موجب دلسردی کارگران میشد و از شوق به کار آنان میکاست زیرا که کارگر باید میدانست روز مزد کار میکند یا بر حسب اصله.


حال اگر مدیریت محترم شرایط نامساعد جوی را بهانه قرار دهد این شرایط جوی همه ساله هست پس چرا تا بحال چنین اتفاقی نیفتاده بود؟

آیا در منطقه مغان کارگر و یا بیکار کم است که چنین اتفاقی می افتد؟

ودر آخر اینکه آیا کسی از مسئولین قدرت پیگیری این تعویق هرس و ضعف مدیریت مربوطه را خواهد داشت یا نه؟
 

هرس درختان میوه کشت و صنعت مغان بعد از گلدهی! + عکس هرس درختان میوه کشت و صنعت مغان بعد از گلدهی! + عکس

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرس درختان میوه کشت و صنعت مغان بعد از گلدهی! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..