تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام نویسی 250 داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاهای اصلاندوز/ کافی بودن تکمیل فرم خود اظهاری عدم سوء پیشینه

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070625

بخشدار اصلاندوز از ثبت نام بیش از 250 داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاها تا به امروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار"سید عباس مینایی" عصر امروز با اعلام این خبر گفت:داوطلبان ثبت نام شوراهای اسلامی روستا و شهر،‌ نگران نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه نباشند، تکمیل فرم خود اظهاری در محل فرمانداری یا بخشداری برای ثبت نام کافی است.

وی با اشاره به حد نصاب نرسیدن داوطلبان در برخی از قشلاقات و روستاها از اهالی روستاها و قشلاقات جهت ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی دعوت بعمل آورد.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به آخرین روز ثبت نام شوراها افزود:ثبت نام از ساعت 7/5 صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا در بخشداری انجام می شود.

مینایی از ثبت نام بیش از 250 داوطلب کاندیدای شورای اسلامی روستا تا به امروز در بخشداری اصلاندوز خبر داد و خاطر نشان کرد:خدمات رسانی بهتر به روستاها و پیگیری امورات عمرانی روستاها و قشلاقات طبق قانون عمدتا از طریق مصوبات شورا انجام می گیرد.

وی با تاکید بر حساسیت موضوع ،ثبت نام حداکثری در انتخابات شوراها را گام اساسی در تعیین سرنوشت و آبادانی روستاها عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام نویسی 250 داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاهای اصلاندوز/ کافی بودن تکمیل فرم خود اظهاری عدم سوء پیشینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..