تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت گوجه و موز در بازار مازندران/ قیمت انواع میوه بعد از تعطیلات نوروز

ساعت: 12:04 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070731

در هفته اول سال 96 و به‌دلیل تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مازندران، شاهد افزایش قیمت برخی میوه‌ها همانند موز بوده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اصناف، در هفته اول سال 96 و به‌دلیل تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مازندران، شاهد افزایش قیمت برخی میوه‌ و سبزیجات همانند گوجه و موز بوده‌ایم.


هرچند برای تهیه مایحتاج شهروندان و مسافران در این ایام، در کنار توزیع میوه‌های تنظیم بازار، واحدها و دکه‌های کشیک عرضه میوه درنظر گرفته شد اما به‌دلیل افزایش تقاضا در این پیک زمانی و قرار نداشتن برخی میوه‌ها و سبزیجات نظیر گوجه و موز در میوه‌های تنظیم‌بازار، شاهد گرانی چند صد تومانی آن در بازار بودیم که انتظار می‌رود با بازگشایی مجدد میادین میوه و تره‌بار طی روزهای آتی، شاهد کاهش قیمت انواع میوه در بازار باشیم.

میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران نیز پس از تعطیلی نوروزی از شنبه پنجم فروردین آغاز به‌کار کرد.

در روز اول کاری میدان میوه ساری، موز با افزایش 700 الی هزار تومانی و سیب زرد نیز با افزایش 500 تومانی در حال عرضه است که طی روزهای آتی و با افزایش حجم ورود این میوه در میدان، به روال طبیعی خود باز می‌گردد.

گفتنی است قیمت امروز انواع میوه در میدان میوه و تره‌بار ساری به شرح ذیل است:

موز کارتن بزرگ 5 هزار و 300 الی 5 هزار و 500، سیب قرمز درجه یک 5 هزار الی 5 هزار و 500، سیب زرد 5 هزار و 500 الی 6 هزار تومان، گوجه 2 هزار و 700 الی 3 هزار تومان، خیار 2 هزار و 500 تومان، کیوی 5 هزار تومان و پرتقال قبل از سرما 3 الی 4 هزار تومان.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت گوجه و موز در بازار مازندران/ قیمت انواع میوه بعد از تعطیلات نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..