تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهر کریس رونالدو دوباره خبرساز شد!

تاریخ نشر : یکشنبه 6 فروردین 1396 مشاهده : 17 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

خواهر ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید دوباره خبرساز شده است.

خواهر رونالدو دوباره خبرساز شد

طبق گزارش رسانه‌های پرتغال، کاتیا آویرو به دلیل پرداخت نکردن پول شارژ خانه‌اش به مدت بیش از 2 سال حالا با بدهی 15000 هزار یورویی مواجه شده است.

 خواهر رونالدو دوباره خبرساز شد <p>


 
او که خواهر کریستیانو رونالدو ستاره تیم رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی پرتغال است، در یک ویلا در ساحل منطقه ستوبال پرتغال در نزدیکی لیسبون زندگی می‌کند.
 
پیش از این نیز خواهر ستاره معروف دنیا به دلیل برخی از کارهایش خبرساز شده بود. این در حالی است که کریستیانو رونالدو نسبت به مسائل خانوادگی حساسیت‌های خاصی دارد و بارها به خواهرش در مورد بازتاب حواشی زندگی‌اش تذکر داده است.

میزان

اخبار مرتبط:

کریس رونالدو فرودگاه اختصاصی خود را افتتاح کرد! + تصاویر

چهره کریس رونالدو هوادارانش را غافلگیر کرد!!+ عکس

آیا نامزد جدید کریستیانو رونالدو این دختر است؟! +عکس

کریس رونالدو برای چهارمین بار فاتح توپ طلای 2016 شد + تصاویر

تورهای نوروز 96 یک راه جالب برای عافلگیر کردن همسرتان !! تورهای نوروز 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهر کریس رونالدو دوباره خبرساز شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..