تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان باز و بسته کردن برنامه‌ها توسط سنسور اثر انگشت گلکسی S8 و S8 پلاس

براساس تصویر منتشر شده از صفحه تنظیمات سامسونگ گلکسی S8، سنسور اثر انگشت مورد استفاده در این دستگاه قادر به باز و بسته کردن اپلیکیشن‌ها خواهد بود. درحالی‌که زبان در تصویر منتشر شده اسپانیایی است ولی با ترجمه کردن آن توسط مترجم گوگل به نتایج جالبی دست پیدا می‌کنیم.

در تصویر به عبارت “Gestos para sensor de huella” اشاره شده که به معنی ژست‌های حرکتی برای سنسور اثر انگشت بوده و در زیر این عبارت شاهد نوشته “abir y cerrar aplicaciones y funciones con el sensor huella digitales” هستیم. عبارت قبل به‌صورت “باز و بسته کردن اپلیکیشن‌ها و عملکردها توسط سنسور اثر انگشت” ترجمه می‌شود و در روبروی آن یک کلید سوئیچی جهت فعال و غیر فعال کردن این قابلیت قرار گرفته است.

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تبدیل به امری بحث‌برانگیز در میان طرفداران این برند کره‌ای شده است. سامسونگ به‌علت کاهش حاشیه نمایشگر سنسور اثر انگشت را از جلوی دستگاه به پشت آن انتقال داده که برعکس بقیه تولیدکنندگان که این سنسور را در زیر دوربین و مرکز پنل پشتی قرار می‌دهند که پیدا کردن آن را به امری ساده تبدیل می‌کند، سامسونگ این سنسور را در سمت راست لنز دوربین پشتی قرار داده است. کاربران این دو مدل برای پیدا کردن سنسور اثر انگشت باید انگشت خود را بر روی پنل پشتی حرکت دهند که نتیجه آن کثیف شدن لنز دوربین خواهد بود.

این ژست حرکتی هیچ شباهتی به ژست‌های حرکتی مورد استفاده در دستگاه‌های پیکسل ندارد، شما می‌توانید توسط سنسور اثر انگشت این دو گوشی هوشمند پنل اعلانات را کنترل کنید. در گوشی‌های هوشمند موتو G5 و موتو G5 پلاس کاربر می‌تواند توسط سنسور اثر انگشت دستگاه خود را کنترل کند به این صورت که با کشیدن انگشت خود به سمت چپ، دکمه “بازگشت” و با کشیدن انگشت خود به سمت راست دکمه “برنامه‌های اخیر” فشرده می‌شود. با فشردن این سنسور در دو مدل ذکر شده، شما به صفحه اصلی بازگردانده خواهید شد. به‌نظر ما بهترین کار قرار دادن این سنسور در جلوی دستگاه بوده تا دیگر نیازی به حرکت دادن انگشت در پشت دستگاه برای پیدا کردن آن نباشد.

در نهایت باید تا معرفی رسمی این دو دستگاه در تاریخ 29 ماه مارس صبر کنیم تا با نحوه کارکرد این قابلیت کاملا آشنا شویم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان باز و بسته کردن برنامه‌ها توسط سنسور اثر انگشت گلکسی S8 و S8 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..