تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور سه داور المپیکی کشتی ایران در کلینیک آموزشی اتحادیه جهانی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون کشتی، این کلینیک آموزشی مخصوص داوران المپیکی (درجه s یک) روزهای 4 و 5 فروردین در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد. محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب و محمد مصلایی پور از کشورمان در این کلینیک حضور داشتند.
این دوره با تدریس «آنتونیو سیلوستره» رئیس و «ابراهیم چی چی اوغلو» مسئول آموزش کمیته داوران و «سایتو» مدرس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد. در این دوره آخرین مقررات کشتی آزاد و فرنگی با نمایش فیلم و اسلاید به داوران تدریس و در پایان از شرکت کنندگان آزمون های مربوطه گرفته شد.
اردوان صاحب و محمد ابراهیم امامی به ترتیب تجربه حضور به عنوان داور در بازی های المپیک 2012 لندن و 2016 ریو را دارند و محمد مصلایی پور نیز به تازگی در لیست داوران المپیکی (درجه s یک) اتحادیه جهانی قرار گرفته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1584
تنظیم: رضا رمضانی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور سه داور المپیکی کشتی ایران در کلینیک آموزشی اتحادیه جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..