تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزم عمومی برای نریختن زباله ها در جامعه ضروری است

قاسم رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پویش نه به ریختن زباله در ایام نوروز کار بسیار ارزشمندی است که می تواند در فرهنگ سازی جامعه برای زیبا سازی شهرها و طبیعت بکر کشورمان کمک کند.
وی ادامه داد : برای تحقق این امر نیاز به همکاری همه مردم است تا بتوانیم در زیبا سازی محیط زیست اطرافمان سهیم باشیم.
این ملی پوش کشتی فرنگی وزن 98 کیلو گرم گفت : از آنجائی که مسافران نوروزی به صورت میلیونی به نقاط مختلف کشور از جمله مازندران سفر می کنند ، باید کاری کنیم تا پاکبانان عزیز هم بتوانند در این ایام با آرامش در کنار خانواده های خود باشند.
رضایی افزود : در سال های گذشته به دلیل کم توجهی به عرصه های طبیعی ، بخش قابل توجهی از آن تخریب شده است که باید هر چه سریع تر از ادامه این روند جلوگیری شود.
وی با بیان این که همه برای جلوگیری از تخریب عرصه های طبیعی و حفاظت از آن احساس مسئولیت کنیم ، گفت : با احیای عرصه های ملی ، باید میراث دار خوبی برای آیندگان باشیم.
رضایی اضافه کرد : راه اندازی پویش نه به زباله و ادامه این روند در کوتاه مدت اثر مثبتی را در محیط پیرامون ما بر جای خواهد گذاشت.
این قهرمان ملی گفت : رسانه ها در داشتن شهری پاک و به دور از هر گونه زباله که چهره شهرها و طبیعت را زشت می کند ، نقش بسیار مهمی دارند و باید با آگاهی بخشی بیشتر به نقش خود عمل کنند .
وی یادآور شد : باید برای حفظ عرصه های طبیعی و منابع خدادادی دغدغه داشت و علاوه برای ایجاد پویش هایی از این دست ، اقدامات پیشگیرانه هم انجام داد .
قاسم رضایی فرنگی کار آملی وزن 98 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات المپیک 2012 لندن نشان طلا و در المپیک ریو نشان برنز را کسب کرد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزم عمومی برای نریختن زباله ها در جامعه ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..