تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاباتی آمیخته با نشاط و آرامش

در ادامه این یادداشت که در روزنامه ایران به قلم سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور نگاشته شد، می خوانیم: در نهایت نیز این مردم هستند که در میان گزینه‌ها و برنامه‌ها، دست به گزینش می‌زنند. فردی که در این فرآیند به ‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود، ملزم به تحقق و عملیاتی کردن برنامه‌هایی است که در ایام تبلیغات مطرح ساخته و به خاطر آن مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

توسعه نشاط و آرامش سیاسی، مهم‌ترین وعده‌ای بود که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 92 در حوزه سیاست داخلی مطرح کردند.

برهمین اساس بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، یکی از اولویت‌ های اصلی وزارت کشور و زیر مجموعه هایش، تحقق وعده رئیس جمهوری در این باره بود. از نگاه وزارت کشور، «نشاط» در تکثر تحقق می‌یافت و «آرامش» محصول وحدت بود و بر این پایه، اگر دو مفهوم «تکثر و تنوع» در کنار «وحدت» قرار می‌گرفت، نشاط و آرامش سیاسی حاصل می‌شد.

اینکه فضایی ایجاد شود تا افکار، گفتمان‌ها و عقاید مختلف و متنوع فرصت مطرح کردن خود در جامعه را داشته باشند و در عین حال شاهد وحدت حول قانون اساسی، سیاست ‌های کلان نظام و رعایت منافع و امنیت ملی باشیم. راهبرد کلان وزارت کشور بر این اساس تنظیم شد و خوشبختانه در سه سال و نیم گذشته فضایی ایجاد شد تا جریان‌های مختلف سیاسی، فعالین حوزه اجتماعی، هنرمندان و صاحبان اندیشه، آرا و عقاید خود را در فضاهای عمومی اعم از جراید، شبکه ‌های مجازی و اجتماعات بیان کنند؛ ولو اینکه این اندیشه ‌ها، حاوی انتقاداتی علیه دولت نیز باشد، زیرا وزارت کشور بر اساس قانون، حقوق اساسی ملت را به رسمیت می‌شناخت و می‌شناسد و در تلاش است نشاط و آرامش را به صورت توأمان و در کنار هم ایجاد کند.

اعتقاد مجموعه وزارت کشور بر این است که طبق قانون اساسی حاکمیت از آن ملت است و آنچه در عرصه تدبیر عمومی کشور اتفاق می‌افتد باید بر اساس اراده عمومی باشد.

التزام مجموعه وزارت کشور به این نگاه، می‌بایست خود را در تمامی تصمیمات نشان بدهد اما تبلور عینی تفکرات و برنامه ‌های مبتنی بر این دیدگاه، خود را در انتخابات اسفند ماه سال گذشته نشان داد. انتخاباتی با نشاط و توأم با آرامش که محصول تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی، پیگیری‌های مستمر و پیشگیری‌های بسیار هوشمندانه بود. رویه‌ای که در انتخابات اردیبهشت ماه، با رفع کاستی‌های احتمالی انتخابات اخیر همچنان مد نظر خواهد بود تا در عین حفظ فضای امن و آرام، اراده ملت ایران هرچه که باشد به کرسی بنشیند.

*منبع: روزنامه ایران، 1396.1.6
**گروه اطلاع رسانی**9117**9131**انتشار دهنده: شهربانو جمعه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاباتی آمیخته با نشاط و آرامش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..