تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از کسب سکوی سومی جهان تا عضویت در فدراسیون جهانی

تیم ملی کاراته کشورمان برای نخستین بار با 3 مدال طلا و 3 مدال برنز موفق به کسب مقام سومی جهان در رقابت های اتریش شد.

در رقابت های آسیا نیز با کسب 25 مدال طلا،نقره و برنز تیم ملی کاراته توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

از دیگر رویداد های مهم سال گذشته عضویت مسعود رهنما در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته بود.

سال 95 با برگزاری مجمع انتخاباتی محمد صادق فرجی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

رقابت های قهرمانی کشور و سوپر لیگ کاراته در دو گروه مردان و بانوان در تمام رده های سنی و ماده های مختلف برگزار شد.

دیگر رویدادهای مهم سال گذشته کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت های بین المللی کاراته سبک ایشین ریواوکیناوایی بود همچنین تیم ملی کیوکوشین سبک شین نیز در مسابقات بین المللی جمهوری آذربایجان با کسب 2 مدال طلا،5مدال نقره و 6 نشان برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت های کاراته وان مسابقات جهانی پاریس نیز ذبیح اله پورشیب و سامان حیدری موفق به کسب نشان برنز و سجاد گنج زاده و طراوت خاکساری مدال طلا را بدست آوردند.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی امیر مهدی زاده و ذبیح اله پورشیب در جایگاه سوم جهان و حمیده عباسعلی نیز در مکان چهارم قرار دارد.

فدراسیون کاراته در سال جدید رقابت های مهم کشورهای اسلامی، کاراته وان، تورنمنت بین المللی ارومیه با حضور آنتونیو اسپینوس رئیس فدراسیون جهانی کاراته را در پیش دارد.

در رقابت های کشورهای اسلامی جواد سلیمی، مجید قربانی و اکبر دهقان از ایران به عنوان داور مسابقات کاراته حضور دارند.

در سال جدید، سالی پرکار برای ورزش کاراته خواهد بود و مقدمات حضور در بازی های آسیایی ، مسابقات جهانی، بین المللی پیش بینی شده تا افتخار آفرینان کشورمان بار دیگر با حضور در این میادین پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از کسب سکوی سومی جهان تا عضویت در فدراسیون جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..