تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تمرین استقلال/تبریک به تازه داماد در روز بارانی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تمرین تیم فوتبال استقلال که در سال جدید از روز گذشته (جمعه) آغاز شده بود، از ساعت 15 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه (کمپ زنده یاد ناصر حجازی) که هوای بارانی داشت، پیگیری شد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان به سمت بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال رفتند تا سال نو را به او تبریک بگویند. فریبا در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان غایب بود.

*در حالی که بازیکنان در زمین حضور داشتند، مسئولان کمپ چمن رو کوتاه کردند تا زمین آماده انجام تمرین با شرایطی مطلوب‌تر شود.

*علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌پوشان در تمرین امروز تیمش حضور نداشت. فریبا در غیاب او ماشین خود را جایی که مخصوص پارک ماشین منصوریان است، گذاشت.

*حدود 100 هوادار در کمپ حضور دارند که به صورت تک تک بازیکنان را تشویق کردند و جویای غیبت منصوریان نیز شدند.

*سه نفر از هواداران خانم تیم استقلال هم قصد داشتند که تمرین امروز آبی‌پوشان را از نزدیک تماشا کنند که مسئولان کمپ اجازه حضور آنها را ندادند.

*هرایر مگویان، فرشید اسماعیلی و محمدحسین کنعانی‌زادگان غایبان تمرین امروز بودند. امید ابراهیمی و وریا غفوری هم که در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌برند.

*پیش از شروع تمرین محمد خرمگاه دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس به فرشید باقری که به تازگی ازدواج کرده است تبریک گفته شد و تمام اعضای تیم برای او دست زدند.

*تماشاگران پس از اینکه متوجه شدند فرشید باقری ازدواج کرده است، به سبک خاصی این اتفاق را به او تبریک گفتند.

*بازیکنان کارهای هوازی انجام دادند، تمرینات کششی و کار با توپ زیر نظر محمد خرمگاه و علی چینی انجام شد. پس از گذشت حدود 20 دقیقه از تمرین تمرینات تاکتیکی بازیکنان نیز آغاز شد. در این حین دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر اشکان نامداری تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.

*بخشی از تمرین تاکتیکی استقلالی‌ها پاسکاری فشرده و تلاش برای حفظ توپ در سه گروه مختلف بود که این بخش از تمرین به صورت بازی آقا وسط انجام شد.

*در ادامه تمرین، بازیکنان به دوی استقامت پرداختند و کاوه رضایی هم به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت. فرشید باقری و یعقوب کریمی هم به صورت دو نفره به پاسکاری و کار با توپ پرداختند. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و فوتبال درون تیمی انجام دادند.

*در اواسط تمرین لیدرهای تیم استقلال هواداران این تیم را بیرون کردند که باعث اعتراض آنها شد. هواداران فریاد زدند که از شهرستان آمده‌اند تا بازی درون تیمی را ببینند، نه بغل پا زدند و دویدن بازیکنان را؛ همین اعتراض آنها باعث شد محمد خرمگاه و خسرو حیدری به لیدرها اعلام کنند که کاری به هواداران نداشته باشند. هواداران هم در پاسخ به این اقدام مربی و بازیکن آبی‌پوشان اقدام به تشویق خرمگاه و حیدری کردند.

*مهدی رحمتی پیش از پایان تمرین و با اجازه محمد خرمگاه و علی چینی، تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد.

*پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین، کادرفنی تیم استقلال هواداران را بیرون کردند و به آنها اعلام شد که تمرین به پایان رسیده است.

*استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز 12 فروردین‌ماه 96 در تهران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تمرین استقلال/تبریک به تازه داماد در روز بارانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..