تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌حل مشکلات مردم «مدیریت فعال و انقلابی» است/ نمره مردودی دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: بی‌شک نمی‌توان منکر دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی شد، ولی متاسفانه گاهی دیده می‌شود برخی از مسئولان به گونه‌ای عمل می‌کنند که آنچنان که باید این دستاوردها پیشرفت نمی‌کند و این نیازمند این است که مدیران مخصوصا مدیرانی که در راس هستند انقلابی عمل کنند.

وی ضمن تاکید بر ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشور افزود: کشور ما دارای ظرفیت‌های فراوانی است که متاسفانه اخیرا نسبت به این ظرفیت‌ها بی تفاوتی و بی توجهی شده است، زیرا مسئولان احساس کردند می‌توانند با نگاه به غرب و برجام مشکلات کشور را حل کنند که امروز مشخص شده این نگاه، نگاه کاملا غلطی بوده است.

منتظمی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان در رابطه با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: مقام معظم رهبری سالهاست موضوعات اقتصادی و بخصوص اقتصاد مقاومتی را بعنوان شعار سال مورد تاکید قرار داده‌اند، اما متاسفانه بی توجهی به این مسئله باعث بروز مشکلات فراوانی برای کشور شده است و امروز زمان آن است که مسئولان پاسخ دهند دلیل این بی تفاوتی چه بوده است؟

این فعال دانشجویی اظهار داشت: وقتی استاد یک درس را دوبار تکرار می‌کند یعنی مردود شده‌ایم، دوسال است که  دولت یازدهم نیز در اقتصاد مقاومتی نمره قبولی ندارد.

وی تصریح کرد: امروز برای همه مشخص شده که دشمن قصد دارد از طریق ایجاد مشکلات اقتصادی نظام و مردم را با مشکل روبرو کند و بارها رهبری انقلاب نسبت به این مسئله هشدار دادند و راه حل آن را هم مشخص کردند ولی امروز با گذشت 4 سال از عمر دولت یازدهم می‌بینیم که دولت در رابطه با این راه حل که همان اقتصاد مقاومتی است ناموفق عمل کرده است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: وقتی استاد یک درس را دوبار تکرار می‌کند یعنی مردود شده‌ایم، دوسال است که  دولت یازدهم نیز در اقتصاد مقاومتی نمره قبولی ندارد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: در ابتدا آن چیزی که در این رابطه مهم است مشارکت حداکثری مردم است و البته مردم به درستی بر وظیفه خود واقفند و حساسیت ایین موضوع را درک می‌کنند. در مرحله بعد آنچه اهمیت دارد عمل به مُر قانون است که امیدواریم به این مسئله مخصوصا از طرف سیاستمداران و جناح های مختلف توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات امروز مردم و کشور افزود: مسلما یک مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و امیدواریم مردم کسی را انتخاب کنند که چنین روحیاتی را داشته باشد زیرا انتخاب نادرست باعث می‌شود اشتباه مردم بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/EXQEU8



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌حل مشکلات مردم «مدیریت فعال و انقلابی» است/ نمره مردودی دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..