تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌های استان تهران

سرهنگ نادر رحمانی  رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص «آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور»، اظهار داشت: در حال حاضر اغلب محورهای استان‌های خراسان رضوی، فارس و هرمزگان همراه با بارش باران است.

وی ادامه داد: محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور شهر بابک- اصفهان در استان کرمان و محور نائین به اصفهان در  استان همدان نیز همراه با بارش باران است.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: محورهای مشهد- تربت حیدریه، مشهد- نیشابور و مشهد- کلات، همراه با مه‌گرفتگی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های استان تهران خاطرنشان کرد: ترافیک در ابتدای باند جنوب به شمال کرج- چالوس سنگین است و در محدوده امامزاده هاشم در محور هراز تونل تکاور، پرحجم اما روان است؛ ضمن اینکه ترافیک در آزادراه تهران- قم پرحجم اما روان است.

وی تصریح کرد: محور خورموج - کنگان در استان بوشهر نیز از روز گذشته به دلیل بالا آمدن آب رودخانه و سیلاب فعلا مسدود است.

سرهنگ رحمانی افزود: امروز مسیر یکطرفه‌ای در جادههای کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J9SLHQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌های استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..