تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی می‌خواهند روحانی در راند دوازدهم «انصراف» دهد؟/ بازخوانی تخلف میلیاردی و سکوت دولت یازدهم/ از ریاست آیت‌الله جنتی در خبرگان تا دیدار «فائزه هاشمی» با بهائیان

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، احزاب و تشکل‌های سیاسی در بهار سال گذشته اتفاقات جالب و موضع‌گیری‌های مهمی را پشت سر گذاشتند؛ مشخص شدن نتیجه انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ریاست آیت‌الله جنتی بر کرسی ریاست خبرگان، بحث پاره کردن برجام از سوی وزیر انرژی آمریکا، تخلف میلیاردی و سکوت دولت یازدهم، اظهارات سیف درباره بی‌عاید بودن برجام، دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، سندسازی و شبهه‌افکنی بی‌بی‌سی درباره حضرت امام (ره)، از جمله وقایعی بود که اظهار نظر و موضع‌گیری فعالان حزبی و سیاسی را به دنبال داشت. 

برخی از مهم‌ترین محورهای این اخبار در ادامه می‌آید:

پس از اینکه مقام معظم رهبری در نوروز سال گذشته سال 95 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند،  بسیاری از سیاسیون و فعالین حزبی مهم‌ترین محورهای سخنان خود را به تبیین مسائل اقتصادی اختصاص دادند و مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز در دیدارهای نوروزی خود تاکید کرد: کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم.

عقب‌نشینی هاشمی از موضع موشکی/ هاشمی: تقویت قدرت موشکی کشور را لازم می‌دانم/کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از دیدارهای نوروزی سال گذشته خود تاکید کرد: نظامی‌ها، به خوبی می‌دانند که صنایع موشکی در زمان جنگ که من فرماندهی آن را داشتم، از صفر توسط نیروهای جهاد سازندگی، سپاه پاسداران و ارتش شروع و بعدها در زمان ریاست جمهوری‌ام تقویت شد.

البته بجز مواضع اقتصادی، مباحث برجام نیز یکی از مهم‌ترین مواردی بود که درباره آن اظهار نظر صورت گرفت.

ترقی: غربی‌ها با کاسبان داخلی برجام برای نیل به اهدافشان همکاری می‌کنند/ موضوع موشکی یکی از 7 برجام طراحی‌شده غرب است

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با بیان اینکه تحقق طراحی 7 برجام غربی‌ها بدون کمک عوامل داخلی ممکن نیست، گفت: موضع شدید رهبری نسبت به جریان برجام‌ها ناشی از وجود خطری جدی برای کشور است.

سروری: قدرت بازدارندگی موشکی ایران مکمل دیپلماسی کشور است

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه محاسبه غلط رئیس‌جمهور پیشین مانند دولت موقت خسارت‌بار است، گفت: موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قدرت و ظرفیت بازدارندگی ایجاد می‌کند و مکمل دیپلماسی ما محسوب می‌شود.

کمیته اقتصاد مقاومتی در ائتلاف اصلاح‌طلبان راه‌اندازی شد

کمیته اقتصاد مقاومتی در ائتلاف اصلاح‌طلبان راه‌اندازی شد و قرار است در مورد اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملی آن هم‌اندیشی‌های کارشناسانه صورت بگیرد.

برپایه این خبر منتخبان تهران در مجلس دهم که در ائتلاف اصلاح‌طلبان حضور دارند، بنا داشتند قبل از آغاز رسمی مجلس دهم با تدوین و بررسی طرح‌های عملی در مورد اقتصاد مقاومتی شعار سال را همانگونه که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، تحقق بخشند.

رئوفیان: مانیفست حزب ایران‌زمین برای سال 95 مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است

دبیرکل حزب ایران‌زمین از تهیه مانیفست حزب متبوعش بر مبنای «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برای سال 95 خبر داد و گفت: 10 محور رهبری در این زمینه مبنای سیاست‌‌های حزب در سال 95 است.

رضایی: «اقتصاد» را هم مانند «سیاست» باید اسلامی کنیم/ انقلاب به ایستگاه «اقتصاد» رسیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «اقتصاد» را هم مانند «سیاست» باید اسلامی کنیم، گفت: انقلاب به ایستگاه «اقتصاد» رسیده و امیدواریم از این ایستگاه به خوبی عبور کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: بعد از برجام نه اشتغال گسترش یافت نه اجناس ارزان شد/ اقتصاد مقاومتی ربطی به چپ و راست ندارد، اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به یک گفتمان بشود و ربطی به چپ و راست ندارد بلکه یک مسئله انقلابی است که با زندگی همه مردم سر و کار دارد.

حکیمی پور: هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال 96 با روحانی رقابت نمی‌کند/ برنامه‌ریزی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات شورای شهر

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: هیچ اصلاح‌طلبی سال 96 در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس‌جمهور دوازدهم حسن روحانی است.

فومنی:‌ «عارف» فردین جریان اصلاحات است/ بیشتر اصلاح‌طلبان از ریاست لاریجانی حمایت می‌کنند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: آقای عارف فردین جریان اصلاحات است و از خود گذشتگی بسیاری از خود نشان داده است بنابراین امیدواریم در ترکیب هیأت‌ رئیسه نیز کمک کند که لاریجانی ریاست دوره دهم را نیز برعهده گیرد.

21 فروردین سال گذشته بود که مجمع تشخیص کلیات سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری کشور را تصویب کرد.

بررسی و تدوین سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری در جلسه امروز مجمع تشخیص در دستور کار قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

در آن جلسه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفته بود: با توجه به شرایط نامطلوب منطقه به دلیل نا امنی‌ها و تحرکات خطرناک تروریست‌ها، جمهوری اسلامی ایران از یک سو باید با حفظ آرامش، وحدت و همکاری و تعامل داخلی، امنیت کامل خود را تقویت کند و از سوی دیگر به همسایگان خود کمک نماید تا ناامنی‌ها و اختلافات منطقه‌ای را رفع کنند.

سال گذشته اظهارات مونیز وزیر انرژی آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام توسط رئیس‌جمهور آینده باعث اعتراض‌های فراوانی شد و همه فعالان سیاسی از دولت خواستند که درباره این نوع سخنان مقامات آمریکا موضع‌گیری کند که البته رهبر انقلاب تاکید کردند اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را آتش خواهیم زد.

 

ایزدی: دولت اگر از مواضع آمریکایی‌ها راضی نیست اعلام موضع کند/ آمریکا به دنبال گرفتن اهرم‌های قدرت ایران است

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه برداشت آمریکایی‌ها این است که برجام یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران را گرفته است، گفت: سکوت دولت در قبال اظهارات آمریکایی‌ها نشانه رضایت از مواضع آنهاست.

ابراهیمی: تدارک آمریکا برای تحمیل برجام 2 به ایران/ اظهارات «مونیز» مصداق قابل اعتماد نبودن آمریکاست

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم گفت: اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا نشان می‌دهد آمریکا در تدارک تحمیل برجام 2 به ایران و حتی بیشتر از آن در صدد از بین بردن و استحاله انقلاب اسلامی است.

ایمانی:‌ مواضع اخیر «جان کری» مصداق برجام 2 است/ برجام فقط درباره یک مورد بوده و تکرار نمی‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: صحبت‌های اخیر جان کری مصداق برجام 2 است زیرا آنها با تهدید از ضرورت اینکه ایران باید در روند صلح یمن و سوریه پای مذاکره بیاید و دست از اقدامات خود در منطقه بردارد سخن می‌‌گویند.

رونمایی از تخلف میلیاردی دولت بازهم جنجال‌های بسیاری را در کشور ایجاد کرد.

 

رونمایی از تخلف میلیاردی؛ آیا دولت باز هم تکذیب می‌کند؟/ گاف روزنامه‌های اصلاح‌طلب با طعم «ذوق‌زدگی»

افشاگری احمد توکلی درباره تخلف میلیاردی دولت یازدهم این روزها جنجال‌های فراوانی بپا کرده، اما مردم تنها می‌خواهند پاسخ دولت و نهادهای نظارتی را به یک سوال بدانند؛ این پول‌ها کجا رفته است؟

فروزنده:‌ صندوق توسعه ملی فراقوه‌ای شود/ کسانی که می‌گفتند «داس» نداریم با «گریدر» به جان منتقدان‌شان افتاده‌اند

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اگر برداشت از صندوق توسعه ملی و عدم عودت آن ادامه یابد ضروریست این صندوق فراقوه‌ای شود تا بتوان از میراث و منابع مردم به خوبی حراست کرد.

ذوالنور: سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی مصداق سیاسی‌کاری است/ دولت توضیح دهد پول‌ها کجا خرج شده

منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به رفتار دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب در نقد دولت احمدی‌نژاد و سکوت آنها درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب مانند حوادث مختلف، سیاسی‌کاری کرده و صداقت ندارند در حالی که باید بی‌طرف روایت کنند.

شاکری: اصلاح‌طلبان دست از «به به و چه چه» گفتن‌ها بردارند/دولت در مورد برداشت از صندوق توسعه باید به مردم شفاف گزارش دهد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه اصلاح‌طلبان به جای نقد دولت به «به به چه چه» گویی روی آوردند و حتی به تمجید اقدامات غلط و اشتباه دولت پرداختند.

جنجال‌ها درباره حذف یارانه ثروتمندان یکی دیگر از موضوعات مورد مناقشه فرودین سال گذشته بود.

چرا دولت هزینه «حذف یارانه ثروتمندان» را به گردن مجلس می‌اندازد؟/ وقتی انتخابات ریاست جمهوری «مصیبت عظمای» دولت را گلستان می‌کند!

دولتی‌ها که می‌گفتند پرداخت یارانه برای آنها مصیبتی عظما است، ناگهان با نزدیک شدن به ماههای پایانی دوره دولت و انتخابات ریاست جمهوری، حذف یارانه ثروتمندان را ناعادلانه! می خوانند.

حسینیان:‌ اصولگرایان بنیان‌گذار پرداخت یارانه و مخالف حذف آن هستند/ حمایت دولت از یارانه سیاسی‌کاری است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت با شعار مخالفت با یارانه به جنگ دولت قبل آمد و یارانه را تن‌پروری و خیانت به اقتصاد کشور عنوان کرد اما حالا شعار حمایت از یارانه سر می‌دهد و این رویکرد دولت کاملاً جنبه سیاسی است.

سلیمانی: دولتی که یارانه را «مصیبت عظمی» می‌دانست حالا مخالف حذف پردرآمدها شده/ موضع دولت یازدهم انتخاباتی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حالی مخالف حذف سه دهک پردرآمد است که پیش‌تر آن را مصیبت عظمی می‌دانست، گفت:با توجه به سال آخر دولت و انتخابات ریاست جمهوری 96 رویکرد دولت کاملا انتخاباتی و سیاسی است.

اظهارات سیف‌ رئیس‌کل بانک مرکزی مبنی براینکه تاکنون هیچ چیز از برجام عاید ایران نشده است، از دیگر موضوعاتی بود که موضع‌گیری‌های زیادی را در پی داشت.

 

فضائلی: ظاهراً آقای سیف هم اتاق سوئیفت را ندیده‌ است/ دولت پس از اعترافات «سیف» به اقتصاد مقاومتی توجه کند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ارجاع منتقدان به اتاق سوئیفت از سوی آقای عراقچی گفت: به نظر می‌رسد آقای سیف هم اتاق سوئیفت را ندیده‌اند و باید بازدیدی از این اتاق داشته باشند.

ایزدی:‌ وزارت خارجه با استناد به اظهارات «سیف» نقض برجام را اعلام کند/ هنوز مشکل تبدیل پول ناشی از قطعنامه 1803 حل نشده است

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه هنوز مشکل تبدیل پول برای ایران حل نشده است، گفت: دوستان وزارت خارجه باید این مسائل را مطرح کنند و بگویند طرف مقابل در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده است.

آل‌اسحاق: اظهارات «سیف» اعلام‌ خطر درباره عدم دسترسی ایران به دارایی‌های بلوکه شده است/ سخنان سیف بیانگر صداقت رئیس‌کل بانک مرکزی بود

رئیس سابق اتاق بازرگانی گفت:‌ بیش‌ترین دارایی‌های توقیف‌شده ما به‌صورت دلار است و اگر اجازه نقل‌ و انتقالات دلاری به ایران داده نشود، در حقیقت ما از این دارایی‌ها که قرار بود بر اساس برجام استفاده کنیم، بی‌بهره مانده‌ایم.

میرتاج‌الدینی: سخنان «سیف» ابطال فرضیه خوش‌بینی بیش از حد به آمریکاست/ لزوم اصلاح رویکرد دولت به برجام پس از اعترافات سیف

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رفتار متناقض آمریکا پس از برجام در سه ماه اخیر آشکار شد و اظهارات آقای سیف نشان داد که دولتمردان و رئیس‌جمهور باید رویکرد خود را درباره برجام اصلاح کنند.

عبدالملکی: حرف‌های سیف عجیب نیست و قابل‌پیش‌بینی بود/ مماشات مقامات دولتی، آمریکا را جری‌تر می‌کند

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه حرف‌های سیف عجیب نیست و بدعهدی‌های آمریکا قابل‌پیش‌بینی بود، گفت: اجرای تعهدات، دست خالی ایران و مماشات مقامات ایرانی، دلایل جسارت آمریکا در نقض برجام است.

سروری:‌ اظهارات «سیف» به‌معنای ناامید شدن دولت از نتایج برجام است/ بدعهدی طرف غربی قابل پیش‌بینی بود

قائم‌مقام جمعیت رهپویان تصریح کرد: اظهارات سیف نشان داد اکنون دولت متوجه شده که دیگر نمی‌تواند روی برجام، دستاوردهای اقتصادی آن به ویژه رفع تحریم تکیه کند و می‌خواهد بگوید اتفاق خاصی قرار نیست بعد از برجام بیفتد.

رجبی: سخنان «سیف» خط بطلان بر خوش‌بینی بیش از حد به آمریکاست/ دولت متوجه بدعهدی آمریکا شده است

عضو جامعه مدرسین گفت: کسانی که به آمریکا خوشبین بودند، اکنون رفتار آمریکا را مشاهده کردند و سخنان سیف نیز خط بطلانی بر اعتماد به آمریکاست؛ درحالی که اگر دولت این اصل را جدی می‌گرفت، زودتر از اینها متوجه بدعهدی آمریکا می‌شد.

پشت‌ پرده اعتراف دولتمردان به «هیچ» بودن عواید برجام چیست؟/ وقتی سیف و ظریف از زیر بار نقص برجام شانه خالی می‌کنند

این روزها سیف عواید برجام برای ایران را «تقریباً هیچ» می‌خواند و ظریف هم تصریح می‌کند که می‌داند آمریکایی‌ها در راه معامله بانک‌های خارجی با ایران سنگ اندازی می‌کنند، اما افکار عمومی درباره دلیل این اعترافات صریح سوالاتی دارند.

آیتی در گفت‌و‌گو با فارس: ریاست لاریجانی بر مجلس دهم می‌تواند ضربه‌گیر دولت باشد/ عارف در مدیریت سیاسی ضعیف است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب همزمان با انتخابات هیات رئیسه مجلس معتقد بود: ریاست لاریجانی بر مجلس دهم را به ریاست عارف ترجیح می‌دهیم. چراکه ریاست لاریجانی در مجلس ضربه‌گیر دولت خواهد شد.

غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از پول‌های بلوکه شده ایران از دیگر موضوعات مورد مناقشه در سال گذشته بود.

 

وکیل مدافعان ایرانیِ «غارت آمریکایی» در پسابرجام/ آیا برداشت 2 میلیارد دلار از پول‌های ایران ربطی به برجام‌ ندارد؟

دیوان عالی آمریکا حکم دادگاه فدرال این کشور مبنی بر پرداخت مبلغ 1میلیارد و 750 میلیون دلار (که البته در میان رسانه‌ها به برداشت 2 میلیارد دلاری معروف شد) به بازماندگان حادثه انفجار در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت به سال 1983 از محل دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در آمریکا را تائید کرد.

آیت‌الله کعبی: تاکنون هیچ گشایشی ناشی از برجام برای ملت ایران حاصل نشده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون هیچ گشایشی ناشی از برجام برای ملت ایران حاصل نشده است و آمریکایی‌ها نیز برجام را وارد عرصه تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا و مصرف داخلی خود کردند.

انبارلویی در گفت‌وگو با فارس: سرقت اموال ایران اقدامی «بدتر از تحریم» است/انفعال و وادادگی دولت موجب گستاخی آمریکا شده است

مسئول سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حکم اخیر دیوان عالی آمریکا و جرأت آنها در صدور این حکم در دولت‌های پس از انقلاب بی سابقه است و هیچگاه شاهد چنین جرأتی نبوده‌ایم که 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران سرقت شده باشد.

در همان زمان هاشمی رفسنجانی گفته بود: آمریکا رسماً اعلام کرده دیگر مانع مبادلات تجاری و بانکی کشورهای اروپایی نخواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ظاهراً برخی مسائل و موانع ایجاد شده در مسیر مبادلات بانکی و تجاری سیستم بانکی اروپا با ایران حل شده و آمریکا رسماً اعلام کرده که دیگر مانع مبادلات تجاری و بانکی کشورهای اروپایی نخواهد بود.

فروزنده در گفت‌وگو با فارس:‌ دولت وقتی می‌خواست مذاکره با آمریکا را آغاز کند چرا به مسائل 2007 بی‌توجه بود؟

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه سال 2007 هشدارهایی درباره این 2 میلیارد دلار داده شده بود،گفت: سوال ما این است که چرا خود آنها در آغاز مذاکرات به این نکته توجه نکردند که آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

آل‌اسحاق در گفت‌‌و‌گو با فارس: دولت عینک خوش‌بینی به آمریکا را بردارد/ بانک‌های مرکزی طبق قوانین بین‌المللی از هر دستبردی مصون هستند

رئیس سابق اتاق بازرگانی گفت: اکنون که دولت به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اذعان کرده باید عینک خوش‌بینی به روابط با آمریکا را چه در زمینه‌های غیراقتصادی و چه در حوزه اقتصادی بردارد و با چشم باز در این مسئله رفتار کند.

آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی در گفت‌وگو با فارس: غارت 2 میلیارد از اموال بلوکه کشورمان با برجام منافات دارد

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه باید حقوق ملت ایران را به صورت جدی پیگیری کنیم تا حتی یک ریال آن هم ضایع نشود چه برسد 2 میلیارد دلار، گفت: آمریکا نمی‌خواهد از یک روال منطقی و خردمندانه در روابط بین‌الملل پیروی کند.

آصفی در گفت‌وگو با فارس: برجام چراغ راهنمای قابل اعتمادنبودن کاخ سفید است/دستبرد 2 میلیاردی غیرقابل قبول و قلدری است/احتمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات گفت: اینکه آمریکا 2 میلیارد دلار از اموال ایران را برمی‌دارد یا ممکن است فردا تحریم‌های دیگری را هم اعمال کند و احتمالش هم کم نیست، ربطی به برجام ندارد.

محمدی در گفت‌وگو با فارس: اوراق آمریکایی در«دولت اصلاحات»خریده شد/اگر اعتماد دولت قبل به آمریکا اشتباه بود چرا دولت روحانی آن را تکرار کرد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات جهانگیری مبنی بر مقصر دانستن دولت قبل در خرید اوراق آمریکایی گفت: خریداری این اوراق در دولت اصلاحات صورت گرفته و در دولت گذشته صرفاً این موضوع تمدید شده است.

مطهرنژاد در گفت‌وگو با فارس: مصادره 2 میلیارد دلار راهزنی آمریکا از اموال ایران است

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: راهزنی 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا، ربطی به برجام ندارد، هرچند مسئولان ما از اجرای برجام، سرعت آن و کارشکنی آمریکا ناراضی هستند، اما این دو مقوله جدا از هم است.

یدالله جوانی در گفت‌وگو با فارس: سرقت 2 میلیارد دلاری از اموال ایران «نقض برجام» است/ به جای لغو تحریم در پسابرجام شاهد دزدی آمریکا هستیم

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در شرایط پسابرجام که باید اموال و دارایی‌های ایران را آزاد کند در تلاش است که به بهانه‌های مختلف هم ساختار تحریم را حفظ کند و هم دست به غارت اموال بلوکه شده ایران بزند.

آیت‌الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با فارس: آمریکا «همزمان با اجرای برجام» دست به غارت اموال ایران زد/ دولت در مقابل بدعهدی آمریکا سکوت نکند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا درباره ایران فراوان ملاحظه شده است ولی به نظر نمی‌رسید بلافاصله بعد از برجام و همزمان با اجرای برجام این اتفاق رخ دهد.

انتخابات مجلس دهم و توزیع کرسی‌های بهارستان بین سه ضلع

 

مجلس دهم در «راند» دوم تکمیل شد/ اصولگرایان و اصلاح طلبان چند کرسی در مجلس آینده دارند؟ + جدول

پس از برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نهایی شدن شمارش آرا در حوزه‌های باقی مانده، ترکیب نهایی مجلس دهم مشخص شد.

انبارلویی در گفت‌وگو با فارس: اگر لیست امید 168 نفر در مجلس دارد، عارف نباید دغدغه ریاست داشته باشد/ اصلاح‌طلبان عدد لازم را برای ریاست عارف ندارند

مسئول سیاسی حزب مؤتلفه با تاکید بر اینکه ترکیب مجلس دهم کماکان اصولگراست، گفت: اگر عارف می‌گوید 168 نفر در مجلس داریم نباید دغدغه ریاست داشته باشد در صورتی که اظهاراتش مبنی بر عدم رقابت با لاریجانی مؤید عدم برتری عددی اصلاحات است.

تحلیل جامع انتخابات در گفت‌و‌گو با پرویز امینی: هاشمی در تحقق مهم‌ترین هدفش در انتخابات خبرگان ناکام ماند/ انتخابات برای روحانی و جریانش دستاورد نداشت/دیگر از هویت اصلاح‌طلبی چیزی نمانده است

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به رقابت پنهان بین هاشمی و روحانی معتقد است اگر روحانی می‌توانست در انتخابات خبرگان اول شود تا حدودی از زیر فشار منت و تحقیر هاشمی خارج می‌شد.

 

لاریجانی: نامزد بازی دست از سر ما بر نمی‌دارد/ عارف: فردای رقابت باید رفاقت و برادری باشد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، همایش حزب اعتدال و توسعه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی دیگر از منتخبان مردم در مجلس دهم در سالن اجلاس سران برگزار شد.

فضائلی در گفت‌وگو با فارس: رأی 150 نفری پزشکیان مقابل رأی 103 نفری عارف معنای خاصی دارد/اصلاح‌طلبان بپذیرند که برآوردهایشان غلط بود

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب باید بپذیرد که برآوردهایش نسبت به نتیجه انتخابات غلط بوده است،گفت: اگر از اول این ‌را می‌دانستند و مدعی پیروزی شده‌اند،دروغ و بی‌صداقتی است و مردم واکنش نشان خواهند داد.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان استعفا کرد

حسن یونسی که مسئولیت سخنگویی حزب ندای ایرانیان را بر عهده داشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از تمام مسئولیت‌های خود در حزب ندای ایرانیان استعفا کرده‌ام.

بر پایه این خبر یونسی در حزب ندای ایرانیان مسئولیت‌هایی همچون سخنگویی حزب، عضویت در شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیرکل حزب ندای ایرانیان را بر عهده داشت.

یونسی در همین خصوص گفت: طبق آیین‌نامه مسئولیت‌های حزب یک ساله است و بنابراین این مسئولیت‌های بنده به پایان کار خود می‌رسید اما بنده به دلایلی زودتر از موعد مقرر استعفا کردم.

حزب ندای ایرانیان در مردادماه سال 93 فعالیت خود را با اخذ مجوز از وزارت کشور رسماً آغاز به کار کرد و حسن یونسی در 14 آذرماه 93 به عنوان سخنگوی حزب معرفی شد.

هاشمی رفسنجانی: مخالفان برجام دلیل قانع کننده‌ای برای مخالفت‌ها ارائه نمی‌کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مخالفان برجام دلیل قانع کننده‌ای برای مخالفت‌ها ارائه نمی‌کنند، در حالی که بیشترین استفاده را در این شرایط رژیم صهیونیستی می‌برد.

هاشمی همچنین گفته بود اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند پیش خانواده شرمنده می‌شوید

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت: اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.

غفوری‌فرد در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس: هیچگاه نگفتم درباره اصولگرایان «افشاگری» می‌کنم/ برجام رشد هسته‌ای ما را متوقف کرد/ رفسنجانی نگذاشت «پروین» لژیونر شود

دبیرکل خانه احزاب می‌گوید: ملت ما مظلوم‌نواز است و هرکس گریه‌ و زاری کند دل مردم می‌سوزد اصلاح‌ طلبان مظلوم‌نمایی کردند و موفق هم شدند.

حضور فائزه هاشمی در جمع بهائیان یکی دیگر از اتفاقات جنجالی سال 95 بود که این بار هاشمی نیز از این مساله انتقاد کرد.

 

واکنش هاشمی ‌رفسنجانی به دیدار دخترش با عناصر بهائی/ فائزه اشتباه بدی کرده و باید جبران کند

هاشمی رفسنجانی در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهایی گفت:‌ فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

هاشم‌زاده‌ هریسی در گفت‌وگو با فارس: بهائیت ریشه‌ای استعماری دارد و انگلیسی‌ها همواره برای بقای آن کمک کرده‌اند

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با بیان اینکه همواره انگلیسی‌ها برای بقای فرقه استعماری بهائیت کمک کرده‌اند، گفت: افرادی که به مطرح شدن این فرقه کمک می‌کنند، به زنده شدن آن کمک کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی در گفت‌و‌گو با فارس: بهائیت فرقه‌ای صهیونیستی است/ حضور در جلسه رهبران این فرقه و تشویق آنها حرکتی ضدمکتبی و ضدانقلابی است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بهائیت فرقه‌ای استعماری و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: مدارا، همراهی و تشجیع این فرقه‌ انحرافی حرکتی ضد مکتب و انقلاب است.

سلیمانی در گفت‌‌وگو با فارس: زمان طاغوت هم اینگونه با عناصر بهائیت دیدار نمی‌کردند/ باید با فائزه هاشمی برخورد قضائی شود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهارات جدید فائزه هاشمی در اصرار بر اقدام اشتباهش در دیدار با بهائیان را دهن‌کجی به مردم دانست و افزود: این اظهارات و دیدار با عناصر بهائیت جرم بوده و قوه قضائیه باید به این جرم رسیدگی کند.

شاکری در گفت‌و‌گو با فارس: قوه قضائیه در قضیه دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی ورود کند/ نباید اجازه داد ارزش‌های جامعه مورد تمسخر واقع شود

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: مسئله دیدار فائزه هاشمی با عناصر فرقه ضاله بهائیت نیازمند پیگرد قانونی است تا افراد در این زمینه جرّی نشوند و بخواهند ارزش‌های جامعه را به تمسخر بگیرند.

طائب در گفت‌وگو با فارس: بهائیت همان اسرائیل است/ فائزه هاشمی رفتار غیرمعقولانه کرد

یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است، گفت: رفتار فائزه هاشمی غیرمعقولانه و چالش برانگیز بود.

راهپیمایی نمازگزاران تهران و شهرستان‌ها در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت

نمازگزاران تهرانی به دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائیت واکنش نشان دادند و این اقدام را محکوم کردند.

در جشن سه‌ سالگی دکتر سلام؛ فائزه هاشمی به عنوان «فریدونِ سال» انتخاب شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مراسم جشن سه‌سالگی دکتر سلام که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد،جایزه «فریدونِ سال» به فائزه هاشمی داده شد.

 

«پاستور» در محاصره عالیجناب‌ها/ چه کسانی می‌خواهند روحانی در راند دوازدهم «انصراف» دهد؟

رئیس‌جمهور مدت‌هاست برای «انصراف» از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی تحت فشار است ولی با کمی بررسی ردپای برخی حامیان وی را در این ماجرا می‌توان دید؛ حامیانی که اقدامات خود را عامل رأی آوردن مستاجر این روزهای پاستور می‌دانند.

 

گزارش کامل فارس از جشن 3سالگی «دکتر سلام»

لاریجانی: طبق ملاک‌های هاشمی انقلابی زیر 60 سال نداریم/ فدوی: آمریکا برای تحقیر ایران برنامه دارد/ شریعتمداری: یکی از دستاوردهای برجام را بگویید/ فائزه هاشمی جایزه گرفت

مراسم جشن 3 سالگی طنز سیاسی «دکتر سلام» در سالن شهدای هفتم تیر با حضور اقشار مختلف مردمی و برخی مسئولان برگزار شد.

دبیرکل حزب میهن اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس: «الهه راستگوهای» بسیاری را به مجلس دهم فرستاده‌ایم/ چرا دولت منتخبین را به هتل استقلال برد/ حزب آقای نوبخت به اصلاح‌طلبان پشت‌پا زد

اسماعیل ابراهیمی دبیرکل حزب اصلاح طلب «میهن اسلامی ایران» با بیان اینکه الهه راستگوهای بسیاری را به مجلس فرستاده‌ایم، گفت: حزب اعتدال و توسعه‌ای که دبیرکلی آن را سخنگوی دولت روحانی بر عهده دارد، زمان انتخابات آمده و با ما (اصلاح‌طلبان) توافق کرده است، بنابراین امروز به چه حقی به ما پشت‌پا می‌زند؟

انتخابات مجلس خبرگان و انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان از اتفاقات قابل تامل سال گذشته بود.

 

آیت‌الله جنتی با اکثریت قاطع آرا رئیس مجلس خبرگان رهبری شد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی با کسب اکثریت قاطع آرا،51 رأی خبرگان ملت، به مدت 2 سال رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

براین اساس از 86 رای اخذ شده آیت‌الله احمد جنتی 51 رای، آیت‌الله ابراهیم امینی 21 رای و آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی 13 رای کسب کردند. همچنین یک رای باطل محسوب شد.

به گزارش فارس آیت‌الله یزدی نیز در دور قبل با 47 رأی رئیس مجلس خبرگان شد و  هاشمی رفسنجانی با 24 رأی از ریاست مجلس خبرگان باز ماند.

حضرات آیات موحدی کرمانی و شاهرودی به عنوان نواب رئیس مجلس خبرگان و دری‌نجف آبادی و احمد خاتمی به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه انتخاب شدند.

هاشمی رفسنجانی در اولین واکنش به انتخابات هیأت رئیسه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری گفت: ترکیب هیأت رئیسه این دوره خیلی خوب است.

صادقی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس: عارف بهترین گزینه برای ریاست مجلس است/ آمار برای مردم آبگوشت نمی‌شود/ مردم فشار اقتصادی را در زندگی‌ لمس می‌کنند

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عارف به هزار و یک دلیل بهترین گزینه برای ریاست مجلس است، گفت مهم‌ترین دلیل آن خواست مردم برای تغییر است و عارف هم نماد تغییر در شرایط کنونی است.

عباس عبدی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس: اگر هاشمی رأی‌ساز است چرا از «ولایتی» حمایت نکرد/ اصولگرایان روی انتخابات 96 سرمایه‌گذاری نکنند/ اهمیت «فائزه» در دختر هاشمی بودن است/ اصلاح‌طلبان از ظریف حمایت نمی‌کنند

عباس عبدی با اشاره به اظهارنظر هاشمی درباره رساندن رأی روحانی به 50 درصد گفت: آقای هاشمی اگر به چنین ایده‌ای اعتقاد دارد می‌خواست از آقای ولایتی دفاع کند تا ببینیم آن موقع اصلاً ایشان رأی داشت یا نه.

هاشم‌زائی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس: رکود باعث فاجعه شده/ همه اعضای لیست امید به عارف رأی نمی‌دهند/ صلاح‌ اصلاح‌طلبی در رقابت عارف با لاریجانی است/ برخی شرکت‌ها 200 میلیون پاداش می‌دهند/ شانس بالای عارف برای ریاست مجلس

منتخب مردم تهران در مجلس که عضو حزب کارگزاران سازندگی شده است، با بیان اینکه چرا برخی دنبال تفاهم بین لاریجانی و عارف هستند، گفت: عارف و لاریجانی به نفع هم کنار نمی‌روند و صلاح‌ اصلاح‌طلبی در این رقابت است.

رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس: «احمد متوسلیان» را از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم/ با وزیر اطلاعات درباره «4 دیپلمات» نشست داشتم

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از شرایط همیشگی نیروهای حزب‌الله آزادی متوسلیان بوده است، گفت: ما زیر بار این حرف نمی‌رویم که احمد متوسلیان در جای دیگری جز رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد.

سندسازی و شبهه‌افکنی بی‌بی‌سی درباره حضرت امام (ره) و «پرونده ویژه امام انقلابی» در خبرگزاری فارس

 

انصاری در گفت‌وگو با فارس: «رابط دربار» سندساز بی‌بی‌سی است/ کار سازمان سیا جاسوسی و تحریف چهره‌های ملی است

قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) گفت: یکی از افرادی که بی‌بی‌سی در سندسازی علیه امام به آن استناد کرده شخصی است که روابطی با دربار داشته در حالی که انقلاب هیچ ارتباطی با آن شخص و آن جریان نداشته است.

پس از سندسازی درباره امام صورت گرفت؛ پاسخ ابراهیم یزدی به ادعای بی‌بی‌سی: کارتر به امام نامه نوشت و امام پاسخ داد/ نامه را تحریف کرده‌اند

وزیر خارجه دولت موقت درباره سندسازی بی‌بی‌سی درباره امام گفت: آنچه‏ در گزارش خبری بی‌بی‌سی آمده خلاصه ناقصی از پنجمین و آخرین پیام مبادله شده است که در متن اصلی پیام آمده است: «ما با مردم آمریکا هیچ دشمنی خاصی نداریم.»

پرونده ویژه «امام انقلابی»-1/ آیت‌الله موحدی‌کرمانی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس: امام(ره) ایران را از حلقوم آمریکا بیرون آورد/ «اسلام انقلابی» مقابل اسلام آمریکایی است/انتخاب آیت‌الله جنتی نشانه انقلابی ماندن خبرگان است

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دستورات آمریکایی یعنی دستورات ضد اسلام و این برای امام قابل تحمل نبود، گفت: آمریکا نسبت به انقلاب بی‌تفاوت نمی‌ماند و همواره در فکر این است که چگونه سلطه خود را به ایران بازگرداند.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-2/ حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: «اسلام رحمانی» یک حرف انحرافی است/ منافقین در دامن دولت موقت و نهضت آزادی‌ تربیت شدند/ امام آمریکا را «استعمار و جهانخوار بی‌فرهنگ» معرفی کرد

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز صحبت کردن علیه «اسلام انقلابی» را برای از بین بردن اسلام ناب دانست و گفت: مقام معظم رهبری بعد از طرح اسلام رحمانی یک موضع محکم گرفتند و دیگر این موضوع مطرح نشد،‌ درباره اسلام انقلابی هم موضع‌گیری شود آنها عقب نشینی خواهند کرد.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-3/ سلیمی‌نمین در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: اسلام آمریکایی اهل مماشات با دشمن است/ «اسلام انقلابی» یعنی زیر بار ظلم نرفتن/هاشمی منویات خود را در دوران امام آشکار نمی‌کرد

یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اگر هر جریانی یک تصویر از امام ارائه کند به تعداد جریانات سیاسی امام خواهیم داشت، گفت: مبانی امام به‌هیچ‌عنوان تفسیرپذیر نیست و طبق این مبنا اسلام آمریکایی اهل مماشات با دشمن است.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-4/ بطحائی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: اسلام آمریکایی یعنی شعار منهای عمل/سندسازی بی‌بی‌سی به دلیل نفوذ اندیشه‌‌های امام/ در داخل هم به امام(ره) دروغ می‌بندند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نفوذ اندیشه‌های امام به کاخ سفید دلیل سندسازی بی‌بی سی است پیرامون ادعای آقای هاشمی رفسنجانی مبنی براینکه امام هم با حذف شعار «مرگ بر آمریکا» موافق بود، گفت: مگر می‌شود امام به دنبال حذف شعاری که خودشان طراحی کرده بودند، باشند.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-5/ روایت رهبر انقلاب از اصول امام(ره): ریگان به امام پیغام داد اما امام(ره) به هیچ گرفت/ امام تا آخر علیه دستگاه سیاسی و امنیّتی آمریکا موضع داشت/ اعتماد نکردن به وعده‌ مستکبرین جزو «اصول امام» است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: رئیس‌جمهور آمریکا ریگان، که رئیس‌جمهور مقتدری هم بود - به امام نامه نوشت و پیغام فرستاد و آدم فرستاد، امام به او اعتنائی نکرد و وعده‌ای را که او داده بود، امام به هیچ گرفت.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-6/ حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس تشریح کرد

5 تناقض سندسازی بی‌بی‌سی علیه معمار انقلاب/ «برجام 2» ادامه داستان مک‌فارلین است/ امام‌ فرمودند بهترین دعا شعار مرگ بر آمریکاست

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی می‌گوید: اگر طبق ادعای بی‌بی‌سی امام با آمریکا ارتباط داشته، این اتفاق باید در سال‌های غیر از 42 هم افتاده باشد و جاعلان سند سازمان سیا و بی‌بی‌سی باید برای سال‌های دیگر هم سند جعل کنند.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-7/ گزارش فارس از واکنش‌ها به امام سازی آمریکایی؛ از «امام سازی» به سبک بی‌بی‌سی تا «زمینه سازی» برای برجام 2

درحالی که رسانه سلطنتی انگلیس سعی داشت با سندسازی درباره رابطه سری امام با آمریکا، یک «امام آمریکایی» جعل کند، رهبر انقلاب مجدداً بر ترس دشمنان از «امام انقلابی» تاکید کردند.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-8/ رمزگشایی فارس از خط رسانه‌ای غرب و غرب‌گرایان؛ امامِ ترسیم‌شده در بی‌بی‌سی همان امام تحریف‌شده‌ی غرب‌گرایان است/ دروغ بودن آمریکاستیزی انقلاب اسلامی هدف جنجال‌های اخیر بی‌بی‌سی

ادعای بی‌بی‌سی آن‌قدر ناشیانه و غیرواقعی بود که هم در ایران و هم در آمریکا تکذیب شد، گزارشی که هدفی جز بیان دروغ بودن آمریکاستیزی انقلاب اسلامی ندارد.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-9/ سعید قاسمی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: وقتی سخنان امام فراموش شود، متوسلیان‌ها هم از یاد می‌روند/ هنوز چوب اعتماد به لیبرال‌ها را می‌خوریم/ سایه تفکر نهضت‌آزادی‌‌ها هنوز در دانشگاه‌های ماست/ آمریکا نتوانسته انقلاب روح‌الله را از بین ببرد

سعید قاسمی معتقد است: 22 جلد صحیفه حضرت روح‌الله، ترجمه آنلاین قرآن و نهج‌البلاغه است برای همه کسانی که امروز گیج و کلافه هستند، هرکس می‌خواهد در شرایط امروز گمراه نشود باید به این 22 جلد رجوع کند، چون ما وارث صحیفه‌ امام هستیم.

پرونده ویژه «امام انقلابی»-10 و پایانی/ حسینیان در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: پازل مشترک بی‌بی‌سی و جریان داخلی برای ارتباط با آمریکا/ تحریف معمار انقلاب از زمان دوم خرداد شروع شد/مستند بی‌بی‌سی مطابق میل هاشمی است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بعد از موضع هاشمی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا، تماس روحانی با اوباما و مذاکرات ظریف با جان کری اتفاق افتاد و از آن طرف بی‌بی‌سی شروع به سندسازی علیه امام کرد بنابراین ما باید به همه این مسائل به عنوان پازل نگاه کنیم.

نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی در انتقاد از رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چندی پیش با ارسال نامه محرمانه‌ای به رئیس‌جمهور از برخی رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت یازدهم انتقاد کرد.

یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه این نامه به طور محرمانه برای رئیس‌جمهور ارسال شده است، تصریح کرد: این نامه اکنون  محرمانه است و چنانچه دولت اقدامی نکند، علنی خواهد شد.

با حکم آیت‌الله جنتی؛ کدخدایی به عنوان رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری منصوب شد

کدخدایی طی حکمی از سوی آیت‌الله جنتی، به عنوان رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IG7VPC اخبار مرتبط هٌرم تنور سیاست در تابستان ۹۵/از نصیحت سیاسی مطهری تا خودکشی یک کارگزارانی96/01/07 - 09:14 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی می‌خواهند روحانی در راند دوازدهم «انصراف» دهد؟/ بازخوانی تخلف میلیاردی و سکوت دولت یازدهم/ از ریاست آیت‌الله جنتی در خبرگان تا دیدار «فائزه هاشمی» با بهائیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..