تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراها در تهران شکست/ ۱۲۷ زن فقط در یک روز ثبت‌نام کردند

رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراها در تهران شکست/ ۱۲۷ زن فقط در یک روز ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فرمانداری تهران؛ علی جنگروی رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران، صبح روز یکشنبه با اعلام این خبر اضافه کرد آمار قطعی شش روز گذشته حوزه انتخابیه شهر تهران، ری و تجریش در مجموع به یکهزار و 990 تن افزایش یافت که از این تعداد 542 نفر مرد و 127 نفر زن هستند.

وی یادآور شد: در روز گذشته به دلیل حضور پرشور و استقبال شهروندان تهران، ری و تجریش برای مشارکت در انتخابات شوراها، چند ساعت به وقت قانونی یعنی ساعت 16 اضافه شد و ثبت نام قطعی تا ساعت 21 و تا آخرین مراجعه کننده ادامه داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص تمدید روز و یا ساعت نام نویسی گفت: بر اساس قانون مدت ثبت نام از داوطلبان هفت روز است و افزایشی صورت نخواهد گرفت و در ارتباط با اضافه شدن ساعت ثبت نام (امروز) فرمانداری تهران تابع اعلام وزارت کشور است .

رکورد ثبت نام شکسته شد

ایلنا نوشت: فرماندار تهران از افزایش آمار ثبت‌کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نسبت به دوره‌های قبل خبر داد.

عیسی فرهادی، در خصوص افزایش آمار ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در شورای شهر تهران تا پایان شب ششم ۱۹۹۰ نفر بوده است که این آمار نشان می‌دهد در دوره پنجم انتخابات شورای شهر با افزایش ثبت‌نام‌کنندگان روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه با اشاره به شکستن رکورد تعداد ثبت‌نام‌کنندگان دوره چهارم شورا گفت: از امروز هرکس که برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کند، جزو آمار جدید محسوب خواهد شد.

۷۵۰۶ نامزد برای انتخابات شوراها در استان تهران ثبت نام کردند

ایرنا نوشت: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: در مجموع 7 هزار و 506 نفر طی شش روز گذشته به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح این استان ثبت نام کرده اند.

سید شهاب‌الدین چاوشی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد چهار هزار و 407 نامزد در حوزه شهری و سه هزار و 99 نفر در حوزه روستایی داوطلب انتخابات شوراها شده اند.

وی اظهار کرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کرده انتخابات شوراها در سطح استان تهران 896 نفر زن و 6 هزار و 610 نفر نیز مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همچنین از مجموع داوطلبان نام نویسی شده شوراهای شهری استان تهران 655 نفر زن و 3 هزار و 752 نفر مرد و شوراهای روستایی استان نیز 241 نامزد زن و 2 هزار و 858 نامزد نیز مردم هستند.

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: برهمین اساس طی شش روز گذشته (20:30 دقیقه شنبه) یک هزار و 989 نامزد برای عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش نام نویسی کرده اند.

به گفته چاوشی، در ششمین روز از زمان نام نویسی (تا ساعت 20:30) 668 نامزد برای شورای شهر تهران، ری و تجریش و در مجموع 2 هزار و 121 نامزد در کل استان تهران نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: البته کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در فرمانداری تهران همچنان ادامه دارد.

معاون استاندار تهران گفت: 6 هزار و 200 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کل استان پیش بینی شده که بخش اعظم آن را برای حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات منظور شده است.

چاوشی افزود: شوراهای اسلامی 19 شهر استان تهران دارای کرسی های ۷ تا ۹ نفره هستند که پنجمین دوره انتخابات شوراها دراین شهرها به صورت الکترنیکی برگزار می شود.

گفتنی است کار ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یکشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا یکشنبه(6 فروردین) ادامه دارد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراها در تهران شکست/ ۱۲۷ زن فقط در یک روز ثبت‌نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..