تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستارهآلمانی در آستانه انجام اولین بازی در MLS

شواین‌اشتایگر رسما به شیکاگو فایر آمریکا پیوست؛

ستارهآلمانی در آستانه انجام اولین بازی در MLS

هافبک شیاطین سرخ با انجام تست پزشکی تیم جدیدش، در آستانه انجام اولین بازی خود برای این تیم آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از تسنیم، نشریه کیکر نوشت: آخرین مانع بر سر راه پیوستن باستین شواین اشتایگر به تیم شیکاگو فایر آمریکا برداشته شد و او تست پزشکی این باشگاه را هم روز گذشته (جمعه) در شهر مونیخ زیر نظر پزشک شیکاگو فایر انجام داد.

اگرچه نتیجه این تست هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که باید انتقال بازیکن آلمانی به  MLS را قطعی دانست به خصوص که او با شال تیم جدیدش هم عکس انداخته است، عکسی که صفحه توییتر باشگاه شیکاگو فایر آن را منتشر کرده و در کنارش نوشته است: شنیده‌ایم که اشتیاق او برای فوتبال بازی کردن مسری است.

انتظار می‌رود که اولین بازی رسمی شواینی در MLS هفته آینده (12 فرودین) را برابر مونترال ایمپکت انجام دهد.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستارهآلمانی در آستانه انجام اولین بازی در MLS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..