تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید نخستین ایمپلنت‌ دندان ایرانی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، همزمان با سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان کردستان، شرکت کیمیا کاشت اطباء؛ نخستین تولید کننده ایمپلنت‌های دندانپزشکی در کشور با حضور وزرای بهداشت و صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی دهگلان افتتاح شد.

به گزارش وزارت بهداشت، افتتاح شرکت کیمیا طب صنعت که به صورت همزمان با طرح‌های دیگر عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در سطح استان انجام گرفت، با نگرشی دانش محور در جهت تولید داخلی ایمپلنت دندانی و اعتلای فرهنگ بومی سازی تکنولوژی تولید است.

این شرکت به عنوان تنها تولید کننده ایمپلنت های دندان کشور برای 41 نفر اشتغال ایجاد کرده و با تولید 200 هزار ایمپلنت دندانی سانترال در سال شروع به فعالیت می کند.

بنا بر این گزارش، میزان سرمایه ‌گذاری این شرکت 72 میلیارد ریال است.

به گزارش وزارت بهئداشت - وزیر بهداشت دو هفته پیش نیز در سفر خود به استان کردستان، بیمارستان 540 تختخوابی کوثر؛ بزرگترین مرکز درمانی غرب کشور را افتتاح کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید نخستین ایمپلنت‌ دندان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..