تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان دیر یا زود برای جنایاتش در یمن محاکمه می‌شود

"سیف الوشلی" دبیرکل حزب دموکراتیک یمن در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم با اشاره به دومین سالگرد تجاوز آل سعود به یمن به تشریح آخرین تحولات جنگ یمن و جنایت‌های عربستان در استفاده از بمب‌های خوشه‌ای در مناطق مسکونی پرداخت.

عربستان دو سال است که جنگ جنایت‌آمیزی را علیه یمن به راه انداخته است

وی در این مصاحبه گفت: عربستان دو سال است که جنگ جنایت آمیزی را علیه یمن به راه انداخته است و علاوه بر حملات جنگنده‌ها به مناطق مسکونی، محاصره اقتصادی فراگیری را نیز علیه این کشور ایجاد کرده است. این در حالی است که مردم یمن، مردم فقیری هستند که هرگز به عربستان حمله نکرده و به هیچ وجه تهدیدی برای نظام سعودی به شمار نمی‌آید اما این نظام تا کنون هزاران نفر از مردم یمن را به خاک و خون کشانده و ده‌ها هزار نفر دیگر را نیز مجروح کرده است. از سوی دیگر عربستان بارها از سلاح‌هایی علیه مردم غیر نظامی استفاده کرده که از لحاظ قوانین بین‌المللی ممنوع است و این اقدامات را با وجود آنکه سازمان‌های حقوق بشری نیز محکوم کرده‌اند ادامه می‌دهد.

عربستان دیر یا زود به دلیل جنایت‌هایی که مرتکب شده محاکمه می‌شود

وی اضافه کرد: تردیدی وجود ندارد که دیر یا زود عربستان به دلیل تمام جنایت‌هایی که علیه مردم یمن مرتکب شده محاکمه خواهد شد. نمی‌توان این جنایت‌های وسیع، متعدد، گسترده و آشکار را فراموش کرد و عربستان به دلیل این جنایت‌ها رها نخواهد شد. همچنین این موضوع که انگلیس در حال تامین سلاح‌های غیر قانونی به عربستان برای استفاده علیه مردم یمن می‌باشد، موضوعی آشکار است. انگلیس یکی از کشورهایی است که در تاسیس پادشاهی آل سعود نقش داشته و 70 سال است که از این نظام به انواع شکل‌ها حمایت می‌کند که این حمایت‌ها شامل تامین انواع تسلیحات، موشک‌ها، بمب‌ها و جنگنده‌ها می‌باشد. آمریکا نیز یکی از حامیان اصلی رژیم سعودی به شمار می‌آید. البته کشورهای متعددی هستند که از نظر تسلیحاتی در حال تامین عربستان می‌باشند. البته زمانی که گفته می‌شود عربستان به دلیل جنایت‌هایش مورد محاکمه قرار خواهد گرفت، کشورهایی که نیز به تامین تسلیحات ممنوعه به عربستان پرداختند نیز مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

اراده ملت یمن از پیشرفته‌ترین تسلیحات عربستان قدرتمندتر است

سیف الوشلی درباره ادامه جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران سعودی گفت: جنگ با مزدوران همچنان ادامه دارد اما چیزی که آشکار است شکست‌های متعدد عربستان در چندین جبهه است. عربستان و مزدوران وابسته به آن ماه‌هاست که تلاش دارند در جبهه‌های متعدد، پیشروی داشته باشند اما همواره این تلاش‌ها با شکست همراه بوده است. عربستان گمان می‌کرد به کمک تسلیحات پیشرفته ای که دارد می‌تواند وضعیت در یمن را یکسره کند اما اراده ملت یمن را نادیده گرفت فراموش کرد که این اراده از پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که در اختیار دارد قدرتمندتر است.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان دیر یا زود برای جنایاتش در یمن محاکمه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..