تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردان‌های القسام: دشمن از ترور «مازن فقها» پشیمان می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به ترور مازن فقهاء یکی از فرماندهان خود اعلام کرد: کاملا روشن است که این جنایت از سوی رژیم صهیونیستی طراحی و اجرا شده است و دشمن صهیونیستی مسئول پیامدهای این جنایت خواهاد بود.

در این بیانیه آمده است: ما معادله‌ای را که دشمن می‌خواهد بر قهرمانان مقاومت در غزه تحمیل کند، خواهیم شکست و کاری می‌کنیم که دشمن پشیمان شود.

گردان‌های القسام افزود: شهید فقها ید طولایی در برنامه ریزی و نظارت بر تعدادی از عملیات‌های منحصر به فرد علیه رژیم صهیونیستی داشت که برجسته‌ترین آن عملیاتی در واکنش به جنایت اسرائیل علیه محله التفاح بود.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید مازن فقها افزود: ترور بزدلانه این شهید باید با واکنشی سخت از سوی گروه‌های مقاومت علیه اشغالگران و مزدورانش روبه رو شود.

افراد مسلح ناشناس، عصر جمعه مازن فقها را در نزدیکی منزلش در منطقه تل‌الهوی در جنوب غرب شهر غزه، ترور کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، افراد ناشناس مستقیما به سوی مازن فقها آزاده فلسطینی در منطقه تل‌الهوی تیراندازی کردند.

دستگاه‌های امنیتی نوار غزه، تحقیقاتی فوری را در زمینه ترور این آزاده فلسطینی را آغاز کرده‌اند.

در همین راستا عزت الرشق از مقامات جنبش حماس گفت که ترور مازن فقها، اقدامی بزدلانه از سوی مزدوران رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

جنبش حماس همچنین با تاکید بر اینکه خون نیروهای مقاومت هدر نخواهد رفت، افزود: ما می‌دانیم که چگونه با این جنایات برخورد کنیم.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این جنایت اعلام کردند: ترور مازن فقها جنایتی از سوی رژیم صهیونیستی است و دشمن و مزدورانش مسئول پیامدهای این جنایت هستند.

رژیم صهیونیستی 9 بار این شهید فلسطینی را به دلیل دست داشتن در چندین عملیات استشهادی منحصر به فرد از جمله عملیات سال 2002 میلادی در سرزمین‌های اشغالی که منجر به کشته و زخمی شدن 40 صهیونیست شد، به حبس ابد محکوم کرد.

مازن فقها 38 ساله و اهل استان طوباس در کرانه باختری بود که در چارچوب قرار داد مبادله اسرا  با جلعاد شالیط نظامی صهیونیست آزاد و فورا به غزه تبعید شد و سپس به عضویت گردان‌های عزالدین قسام در آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردان‌های القسام: دشمن از ترور «مازن فقها» پشیمان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..